Fajnsprava.cz Administrace pro druhou největší skupinu pracovních portálů v ČR

Přihlásit se
  • Přihlásit
  • Registrace
  • Zapomenuté heslo
  • Naše služby
  • Podmínky
  • Reference
  • Aktuality7

Všeobecné podmínky, podmínky užívání, obchodní podmínky, podmínky inzerování, informace o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies

 

Poskytovatel/provozovatel:


RYXOO Universal s.r.o.
se sídlem Janová 216, 75501
IČ: 286 61 141, DIČ: CZ286 61 141
(dále jen „poskytovatel“)

 

1. Kdo jsme a vymezení základních pojmů


1.1. Poskytovatel provozuje webové portály www.fajn-brigady.cz, www.flek.cz a www.inwork.cz (dále jen „webové portály“), prostřednictvím kterých svým registrovaným uživatelům (dále jen „inzerent“) poskytují inzertní služby (dále jen „služby“).


1.2. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a inzerentem se řídí těmito podmínkami užívání a příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.


1.3. Služby jsou poskytovány bezplatně mimo případy uvedené v podmínkách užívání nebo jinde na webovém portále.


1.4. Smlouva o poskytování služeb je uzavřena odesláním řádně vyplněného registračního formuláře poskytovateli. Smlouva je uzavřena elektronicky.


1.5. Definice a vymezení pojmů:

 

www.inwork.cz a www.fajn-brigady.cz nebo dále "Web" - internetový pracovní portál sloužící především pro zadávání poptávek práce inzerenty a snadnější nalezení vhodných pracovníků a pracovních míst či jiných forem pracovního úvazku (zkrácený úvazek, brigády, práce v zahraničí, stáže), zájemcům o práci (návštěvníkům) slouží především k nalezení vhodné práce, včetně doplňkových služeb (články k tématu aj.).

 

Návštěvník – každá osoba, která přijde do styku jakýmkoliv způsobem s Webem, informacemi zde uvedenými nebo nabízenými službami (např. navštíví Web, čerpá informace aj.).

 

Uživatel – každá osoba, která se na Webu zaregistruje a vytvoří si bezplatně svůj účet, sloužící k napomáhání nalezení práce/brigády či jakémukoliv jinému účelu mimo inzerci pracovních pozic (tj. např. k bezplatnému zasílání nabídek práce/brigád, jednoduššímu odpovídání na nabídky, možnost vložení životopisu)

 

Inzerent – každá fyzická nebo právnická osoba, která si vytvoří svůj účet, sloužící k inzerci pracovních pozic, tj. například vkládání, upravování či mazání nabídek práce/brigád i dalších úprav a činností související s inzercí (např. úprava nastavení firmy aj.). Inzerce pracovních nabídek je buď zdarma, nebo placená, viz rozlišení dále.

 

Služby – veškeré činnosti poskytované Provozovatelem, a to buď poskytované zdarma nebo v placené formě.

 

Ceník – přehled všech služeb poskytovaných Provozovatelem Zákazníkům za úplatu, s uvedením jednotlivých cen.

 

Oficiální (kontaktní) email – email, který je uvedený na Webu v sekci Kontakt nebo v kontaktním formuláři, sloužící k oficiální emailové komunikaci s Provozovatelem (dále jen „Email“).

 

Administrační rozhraní – vlastní interní administrační systém Provozovatele, sloužící ke snadnější práci Inzerenta nebo Zákazníka, sloužící především k zadávání, úpravě či archivaci nabídek, přehledu objednaných služeb a dalších souvisejících činností.

 

Smlouva – je dohoda uzavřená mezi Provozovatelem a Zákazníkem, na jejichž základě jsou Zákazníkům poskytovány objednané služby; součástí každé smlouvy jsou i tyto Všeobecné podmínky, není-li uvedeno jinak. Za uzavření Smlouvy se považuje i elektronická objednávka vybraných služeb, případně faktura. Písemná verze smlouvy se uzavírá v případě, když minimálně 1 ze stran projeví zájem o tuto verzi smlouvy. Smlouva je platná a účinná dnem akceptace a potvrzení od Provozovatele; v případě písemné smlouvy je to den podpisu.

 

Personální agentura (také Zprostředkovatel) – osoba nebo společnost, která prostřednictvím inzerce na Webu získává vhodné pracovníky pro další subjekty.


2. Účet inzerenta a práva a povinnosti inzerenta


2.1. Inzerent má po provedení registrace přístup do svého uživatelského rozhraní (dále jen „účet inzerenta“).


2.2. Inzerent je v rámci registrace povinen zadat IČ společnosti, které je zaměstnancem nebo statutárním orgánem, nebo své IČ v případě, kdy provádí registraci jako osoba samostatně výdělečně činná. Inzerent není povinen zadat IČ v případě, kdy bude vystavovat inzerát pouze pro své soukromé účely (např. shání výpomoc v domácnosti). Pokud inzerent vystaví inzerát pro jiné než soukromé účely, aniž by v rámci procesu registrace zadal IČ, jedná se o porušení podmínek užívání.

 

a) Naše webové portály nemohou nést zodpovědnost za podvodné registrace na reálné identifikační číslo (IČ) firmy. V případě, že dojde ke zneužití IČ Vaší firmy na našich portálech, doporučujeme nahlásit vše co nejdříve Policii České republiky. Jakmile nám bude doručená žádost o poskytnutí informací, dodáme pro vyšetřování obratem všechna dostupná data o uživateli, který provedl registraci.


2.3. Inzerent je povinen v účtu inzerenta uvádět správně a pravdivě všechny údaje a dále je povinen udržovat tyto údaje aktuální. Poskytovatel má za to, že údaje uvedené v účtu inzerenta jsou správné a aktuální, neinformuje-li ho inzerent jinak.


2.4. Přístup k účtu inzerenta je zabezpečen uživatelským jménem tvořeným e-mailovou adresou inzerenta a heslem. Inzerent se zavazuje přístupové údaje ke svému účtu chránit a nesdělovat je třetí osobě.


2.5. Inzerent bere na vědomí, že účet inzerenta nebo webový portál nemusejí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na provozní výpadky sítě Internet, nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. Poskytovatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou případnou nedostupností.


2.6. Registrací získá inzerent přístup do vlastního uživatelského rozhraní a může vystavovat inzeráty.


2.7. Poskytovatel je oprávněn po předchozím upozornění zrušit účet inzerenta, pokud inzerent porušil podmínky užívání.


2.8. Poskytovatel je oprávněn bez předchozího upozornění pozastavit přístup k účtu inzerenta nebo jej zrušit v případě, že je zde podezření, že inzerent v rámci užívání služby porušuje právní předpisy či práva třetích osob. Inzerent nemá nárok na náhradu škody.


2.9. Poskytovatel není odpovědný za škodu vzniklou v důsledku užívání služby s výjimkou škody způsobené úmyslným škodným jednáním poskytovatele.


2.10. Účet inzerenta lze zrušit v uživatelském rozhraní. Zrušením účtu dojde k vypovězení smlouvy ze strany inzerenta bez výpovědní doby.

 

2.11. Po smazání účtu jsou zadané údaje ještě 90 dnů archivované (pro případ požadavku na obnovení údajů) a poté jsou údaje odstraněny.


2.12. Inzerent je povinen odpovědět na každou odpověď, kterou obdržel v souvislosti s vystaveným inzerátem. Odpověď může být generována a zasílána automaticky. Neodpoví-li inzerent na všechny obdržené odpovědi, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek užívání.


2.13. Po obsazení pracovní pozice, na kterou byl inzerát vystaven, je inzerent povinen inzerát smazat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 dní. Nesmaže-li inzerent inzerent ve stanovené lhůtě, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek užívání.


2.14. Pokud inzerent na inzerát obdrží dostatečně vysoké množství odpovědí (minimálně dvacetinásobek hledaných pracovních míst v daném inzerátu), může být inzerát smazán poskytovatelem. V případě, že nedojde k obsazení pracovní pozice, je možné inzerát zadat znovu.


2.15. Po smazání inzerátu je inzerát veden v historii inzerátů, odkud si jej inzerent může ve svém uživatelském účtu v případě opětovného hledání pracovníků na obdobnou pozici obnovit. Záznamy jsou tady vedeny po celou dobu vedení uživatelského účtu. Zároveň dané inzeráty mohou být vedeny v indexu vyhledávacích nástrojů (google, seznam) a uživatel daných vyhledávacích nástrojů se na danou nabídku může prokliknout i po jejím ukončení. U dané nabídky je uvedeno, že již není aktivní a nedá se na ni přes odpovědní formulář reagovat. V případě potřeby si může inzerent sám dané inzeráty z historie inzerátů smazat a to přes záložku historie inzerátů ve svém účtu.


2.16. Inzerent odpovídá za veškerý obsah, který bude vložen a případně i zveřejněn na jeho uživatelském účtu. Při zveřejňování obsahu je inzerent povinen zajistit, aby byly dodrženy všechny aplikovatelné právní předpisy, zejména pak předpisy týkající se ochrany osobních údajů, autorských práv a práv průmyslového vlastnictví.


2.17. V případě, že se inzerent dozví o protiprávní povaze obsahu, který je zveřejněn na jeho uživatelském účtu, zavazuje se jej ihned odstranit. To stejné platí pro případ, že inzerentovi v minulosti náležel právní titul k užívání obsahu, avšak tento právní důvod pominul.

 

Pokud se bude jednat pouze o podezření inzerenta, že by nějaký obsah na jeho uživatelském účtu mohl být protiprávní, vyrozumí o tom neprodleně provozovatele, a na jeho žádost obsah dočasně znepřístupní.

 

2.18. V případě, že provozovateli vznikne v souvislosti s obsahem zveřejněným na uživatelském účtu inzerenta jakékoliv škoda, zavazuje se ji inzerent nahradit v plné výši, a to nejpozději do 14 dní ode dne, kdy byl k její náhradě provozovatelem vyzván.

 

2.19. Zákazník či Inzerent může:

 

• čerpat jen služby, které má objednané (Zákazník) a inzerci může využívat buď:
a) vlastními silami, osobně,
b) případně může na využívání těchto služeb pověřit odpovědnou osobu, která zastupuje (a jedná jménem) Zákazníka - může to být např. personalista (-tka) v dané společnosti, asistent (–ntka); tato osoba potvrzuje, že má právo zadávané informace zveřejňovat.
• ručí za obsahovou stránku pracovních nabídek či dalších informací zveřejněných na Webu,
• zavazuje se za to, že v případě uveřejnění jakéhokoliv loga, fotografie, materiálů, názvu společnosti či jakéhokoliv jiného obsahu duševního vlastnictví, autorského zákona nebo ochranných známek má k tomuto zveřejnění všechna práva, licence či souhlasy od dotčeného subjektu (dotčených subjektů);
• je plně odpovědný za inzerci zadávanou ze svého účtu, v případě zneužití mu nepřísluší náhrada neoprávněně vyčerpaných služeb cizí osobou;
• zavazuje se, že kontakty na zájemce o práci získané prostřednictvím využíváním Služeb Provozovatele nepoužije pro svou potřebu, neposkytne je třetím osobám (mimo odpovědné osoby v souvislosti s pracovní pozicí), či je nijak nezneužije;
• zavazuje se, že bude využívat objednané služby Provozovatele pouze k obsazení pracovní pozice nebo činností s tím těsně souvisejících (např. prezentace společnosti jako zaměstnavatele u reklamních služeb);
• nesmí kopírovat, distribuovat či jinak dále zveřejňovat jakýkoliv obsah Webu bez písemného souhlasu Provozovatele;
• zavazuje se, že veškeré informace získané v rámci spolupráce s Provozovatelem či v jakékoliv spojitosti s Webem (např. know-how, marketingové záležitosti, obchodní podmínky, způsob spolupráce s Provozovatelem i další skutečnosti), bude považovat za obchodní tajemství a nebude je dále šířit, a to ani po případném skončení spolupráce s Provozovatelem
• nesmí uvádět v pozicích jen obecná, nejasná tvrzení;
• souhlasí s tím, že Provozovatel může některé údaje zadaná Zákazníkem (např. typ nabízené pozice, počet zadaných inzerátů) použít k vytváření souhrnných statistik a přehledů, či jinak dále využívat, vždy však jen za předpokladu zachování anonymity Zákazníka;
• nese za veškeré své jednání (dotčení či porušení jakýchkoliv práv třetích osob či jakékoliv jiné skutečnosti) plnou odpovědnost se všemi následky a důsledky; případnou škodu je povinen Provozovateli neprodleně uhradit po výzvě Provozovatele.


3. Podmínky inzerce – pravidla, rozdělení, místo, četnost a délka vystavení inzerátu


3.1. V rámci území jednoho města lze vystavit maximálně 6 různých inzerátů na každém webovém portále, není-li s poskytovatelem individuálně dohodnuto jinak. Omezený počet je stanoven z toho důvodu, aby nebylo ve výpise brigád/práce 15 podobných inzerátů od jedné firmy v jednom městě hned za sebou. Nabídky se uživatelům posílají rovněž e-mailem (tzv. newsletter) - ani zde nepůsobí hromadné nabídky od stejné firmy dobře. Uchazečí se z odběru newsletteru následně odhlašují, nechodí na web a klesá celková odezva na inzeráty. Pokud tedy chcete vložit více inzerátů, rozložte jejich vložení do více dnů. Výše uvedené počty jsou nastaveny obecně, je možné vše řešit i individuálně. Po vzájemné domluvě je možné za určitých podmínek (např. dle typu inzerce) počet denně vložených inzerátů navýšit - v případě Vašeho zájmu o navýšení počtu nás prosím kontaktujte.


3.2. V rámci území Hlavního města Prahy (tedy i jednotlivých městských částí) nelze pro stejnou pozici vystavit více inzerátů.


3.3. Inzerát lze vystavit krátkodobě (na dobu 2 nebo 7 dní) nebo dlouhodobě (14 dní).


3.4. Vystavení inzerátu krátkodobě je možné pouze v případě, kdy inzerent:

a) hledá malý počet brigádníků;
b) hledá brigádníky jednorázově (např. pro vykládání kamionu následující den);
c) začátek brigády začíná v krátkém časovém období po vystavení inzerátu.


3.5. Pokud není dán některý z důvodů pro vystavení krátkodobého inzerátu, je nutné vystavit inzerát dlouhodobě.


3.6. V případě opakovaného vystavení inzerátu je nutné zvolit dlouhodobé vystavení. Pokud bude inzerent opakovaně vystavovat inzerát se stejným nebo obdobným obsahem, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek užívání. Poskytovatel si vyhrazuje právo posoudit, zda se jedná o opakované vystavení inzerátu se stejným nebo obdobným obsahem.

 

3.7. Do 1 inzerátu lze sloučit max. 3 nabídky, které mají podobnou náplň práce, nabídky se liší jen výběrem směn, typem úvazku apod. (nelze zde vložit několik jakoby samostatných inzerátů).


3.8. V nabídce práce i brigád je zakázáno uvádět www nebo jinou formu odkazovat na webové stránky či aplikace mimo naše portály. Rovněž je zakázáno vkládat nestandardní znaky (jako například hvězdičky, podtržení, doplňkové symboly aj.) či jiné symboly i skutečnosti, které přímo nesouvisí s nabízenou pracovní pozicí. Zakázáno je taktéž uvádět do inzerátu pobídku k tomu, aby uchazeči dorazili na pohovor na konkrétní adresu – je nutné, aby využili tlačítko odpovědět nebo si zobrazili telefon. Jedině tak je možné měřit relevantní statistiky účinnosti inzerce na portálech.


3.9. V případě inzerce nabídky do jiného města, než ve kterém je nabízená daná práce, je možné inzeráty zadávat zdarma pouze do města v přiměřené dojezdové vzdálenosti od místa výkonu práce (cca do 40 km vzdálenosti; není možné inzerovat takovou nabídku v městě třeba 100 km vzdáleném). V případě, že se u dané pozice nabízí možnost ubytování a hledají se zájemci z celé ČR, je možné si najednou vystavit max. 3 takové inzeráty zdarma. Při inzerci většího počtu vzdálenějších měst je již inzerce zpoplatněná dle individuálního ceníku, který zašleme na požádání (platí se jen jednorázový poplatek v závislosti na době inzerce, typu či rozsahu inzerce).


3.10. Zákazník může zveřejněnou nabídku upravit pouze při překlepu nebo v případě nezáměrného a mylného uvedení některých z parametrů (např. nabízeného platu, data nástupu apod.) či v případě změny některé ze zásadních informací (např. posunutí data nástupu, zvýšení mzdy apod., přičemž povaha inzerátu a pracovní pozice musí zůstat stejná. Je zakázáno nabídku upravovat tak, aby se po úpravě v nabídce nabízela jiná pracovní pozice. V tomto případě bude daná nabídka smazána Provozovatelem bez nároku na navrácení poplatku za zveřejnění této pozice a Inzerentovi může být pro hrubé porušení podmínek inzerce zablokována.


3.11. Odpovídání uživatelům, smazání inzerátu:

 

Je potřeba všem zájemcům odpovědět, i když již je daná pozice obsazená (stačí univerzální zpráva typu: Děkujeme za váš zájem, pozice xy je již bohužel obsazená. S pozdravem jméno, firma), neodpovídání je považováno za porušování podmínek webu.

 

Jakmile máte pozici obsazenou, je nutné inzerát ručně smazat ve svém účtu. Váš inzerát může být také předčasně smazán administrátory webu v případě, že danou pozici pravděpodobně z již došlých odpovědí obsadíte (dle její povahy, počtu hledaných brigádníků), např. když hledáte 2 brigádníky na doplňování zboží, a přišlo Vám již např. 30 či více odpovědí. Kdybyste náhodou brigádu i tak neobsadili, je možné si inzerát zadat znovu (avšak až poté, co jste kontaktovali všechny potenciální zájemce).

 

Doba vystavení inzerátu je buď pevně určená (1 možnost), případně si Inzerent může vybrat z více možností, nabídne-li mu to systém při zadávání inzerátu. Provozovatel může zadanou nabídku práce upravit (např. doplnit chybějící informace, opravit překlepy, smazat nepovolené znaky aj. ) i bez předchozího upozornění Inzerenta.

 

3.12. Inzerce zdarma, placená inzerce, zakázaná inzerce, inzerce do zahraničí – rozdělení:

 

A) INZERCE ZDARMA

 

Zahrnuje inzeráty „standardní", kdy je pevně určená pracovní doba, místo práce, hodinová mzda, přesný termín brigády. Jsou jimi např.:
• různé manuální brigády ((např. práce na pokladnách, ve skladu, inventury, pomocné práce atd.);
• administrativní brigády (neobchodního charakteru);
• ostraha, vrátný;
• lektoři, instruktoři, učitelé;
• IT brigády;
• prodavači ( např. ve stánku, v obchodě, hosteska – vítaní či uvádění hostů, bez nabízení produktů);
• hlídání dětí, venčení psů;
• služby (kadeřnice, kosmetička, vizážistka);
• roznos letáků;
• průvodci, delegáti, stevardi;
• pracovníci banky, pojišťovny, pošty (bez nabízení služeb);
• zákaznická podpora (jen back office, bez aktivního volání a nabízení produktů/služeb).

 

V případě, že si zadáte inzerát, který nespadá do inzerce zdarma (inzeráty uvedené v bodě B), budete o tom v emailu informováni. V případě zájmu si pak můžete inzerát zaplatit a nechat uveřejnit.

 

B) PLACENÁ INZERCE - OBCHODNÍ CHARAKTER AJ.

 

Zahrnuje inzeráty převážně obchodního zaměření, ale i jiné specifické pozice. Jsou jimi např.:
• obchodní zástupci;
• hostesky, promotéři aktivně nabízející nějaké produkty;
• call centrum (ale i pozice, kde převážná část práce je jen volání lidem);
• ankety, tazatelé, průzkum trhu;
• realitní makléři;
• krupiéři;
• „nábor“ (tj. není uvedený přesný termín či místo výkonu práce, např. inzerát typu: Hledáme brigádníky na inventury po celé ČR);
• prodejci (např. prodejce aut či zájezdů – mzda tvořena z provizí);
• copywriteři;
• marketing (přímé oslovování klientů);
• některá inzerce z domova, např. copywriter, vkládání produktů na web, asistentky apod.;
• řidiči, kurýři - nábory;
• rozdávaní letáků s aktivním oslovováním.

 

Uvedené inzeráty je možné inzerovat pouze za poplatek, který se předem uhradí dle pokynů. Zde jsou uvedené JEN NĚKTERÉ z nejčastějších inzerátů spadajících do placené inzerce. Provozovatel webu si vyhrazuje právo rozhodnout dle svého uvážení, zda-li inzerát spadá do inzerce zdarma či do placené verze, a to i bez udání důvodu.

 

C) ZAKÁZANÁ INZERCE A DALŠÍ PORUŠOVÁNÍ PODMÍNEK INZERCE

 

Pro veškeré typy inzerce (bez ohledu na jejich úplatnost) se zakazují inzeráty, které jsou v rozporu s těmito podmínkami, platnými právními předpisy ČR či přímo vykonatelnými nařízeními EU (dále jen „zakázaná inzerce“). V případě, že by inzerent při své inzerci pracovní pozice prostřednictvím kteréhokoli webového portálu provedl zakázanou inzerci, dochází k porušení smlouvy, jejíž nedílnou součástí jsou i tyto podmínky, a Provozovatel je oprávněn požadovat jednorázovou smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jednotlivé porušení; náhrada majetkové či nemajetkové újmy tímto není dotčena.


 
Zakázanou inzercí jsou:
• inzeráty, které jsou v rozporu s platnými právními předpisyv ČR;
• jsou v rozporu s dobrými mravy a etickými pravidly;
• obsahují tématiku týkají se drog či jiných návykových látek, rasismu a dalších nevhodných témat;
• poradci zdravého životního stylu;
• v nabídce není jasně popsána a definována pracovní pozice, obsahují pouze obecné informace (obsahující např. texty Pro více informací napište);
• nabízení prodeje parfémů či zprostředkování takového prodeje;
• inzeráty vyžadující vstupní poplatek za informace k práci či její zajištění;
• různé erotické služby (včetně erotických masáží, společnice, tanečnice, brigády, kde je brigádnik obnažen);
• kompletace tužek, propisek z domova, plnění obálek z domova;
• fungují na principu multilevel marketingu (tzv. MLM) nebo „letadla“, pyramidové prodeje;
• finanční poradci, pojišťovací poradci ani jiné pracovní pozice související s těmito obory, např. administrativní pracovník/ce, asistent/ka apod.;
• konzultanti/poradci v energiích ani jiné pracovní pozice související s tímto oborem;
• nedůvěryhodné administrativní brigády i práce, kde chybí řádný popis firmy, přesná specifikace práce, s nepřiměřenou mzdou či mzdou neodpovídající mzdovým tarifům apod.;
• nabídky, kdy není žádná odměna (i když je možný příslib odměny do budoucna, jestliže se projekt vyvine dobře apod.);
• práce není podložená pracovní smlouvou či dohodou konanou mimo pracovní poměr (práce načerno);
• poškozuje dobré jméno Provozovatele či jiných firem, zejm. jiných inzerentů;
• uvádí nepravdivé informace či informace, k nimž nemá oprávnění je zveřejňovat (informace o třetích osobách, ochranné známky apod.);
• není také možné inzerovat brigády, kdy je potřeba pro výkon brigády určitý finanční vklad (např. nakoupení produktů určité společnosti, které se pak prodávají dále, např. v oblasti kosmetiky, výživového poradenství apod.) či brigády typu zpracování podkladů pro seminární práce z domova a další.

 

V případě, že Provozovatel zjistí i jiné porušování podmínek inzerce, než je zakázaná inzerce, zejména, nikoli však výlučně:
• opakované či jakkoli dlouhodobé jednání spočívající v porušování čl. 5.1.b) odrážka druhá, tj. zakoupení topování inzerátu, aniž by předtím (či současně) byl zakoupen placená inzerce ke stejnému inzerátu;
• jednání inzerenta spočívající v jakémkoli porušení podmínek inzerce v čl. 2.19., 3.1., 3.2. a dále 4.1., 4.2. a 4.3., čl. 5.5.;jednání inzerenta spočívající v nedbalostním nebo úmyslně nepravdivém popisu nabízené pozice (např. neodpovídající skutečné pracovní pozici, nepravdivé mzdové ohodnocení) nebo uvádějící v popisu této pozice jakékoli nepravdivé či zkreslené a zavádějící informace;
• v případě jakéhokoli opakovaného nebo hrubého porušení těchto podmínek či jejich obcházení;
je oprávněn kromě jiného požadovat po inzerentovi jednorázovou smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jednotlivé porušení; náhrada majetkové či nemajetkové újmy tímto není dotčena.
• modeling a s tím spojené činnosti 



Výše (A, B, C) je uveden výčet některých hlavních oblastí základu inzerce. 

 

Provozovatel si vyhrazuje zakázat inzerci i z jakýchkoliv jiných důvodů, uzná-li to za vhodné, případně i bez udání důvodu Inzerentovi. Provozovatel může vyzvat Inzerenta k úpravě nabídky nebo nabídku okamžitě odstranit nabídku i bez předchozího oznámení (především když se mu jeví jako podezřelá, nevhodná) nebo i bez udání důvodu.

 

V případě smazání nabídky Provozovatelem se platba za toto vložení nabídky nevrací.


D) INZERCE DO ZAHRANIČÍ

 

Specifickou oblastí je inzerce nabídek do zahraničí. Vkládat nabídky do zahraničí je povoleno pouze firmám či agenturám, které mají příslušná oprávnění k provozování této služby (po doložení příslušných oprávnění, splňující zákonné podmínky, provozující službu legálně). Inzerce nabídek do zahraničí pro soukromé osoby není povolená, stejně tak nebude umožněná firmám či agenturám, jestliže příslušná povolení nebudou dodána.

 

3.13. Inzerent souhlasí s tím, že Provozovatel může jeho nabídky zobrazit kromě Webů www.fajn-brigady.cz, www.inwork.cz, www.flek.cz i na dalších místech pro podporu odezvy na inzerci, a to jak v „online" verzi - na internetu, např. na spolupracujících www stránkách, na stránkách univerzit atd., tak i v tištěné verzi - na nástěnkách na vysokých školách, na letáčcích rozdávaných studentům aj. U nabídek můžou být uvedené všechny informace k nabídce, které inzerent při zadal při vytváření nabídky (např. název firmy, popis pozice, mzda, datum nástupu aj.) s tím, že nadpis i popis pozice může být Prozovatelem částečně upraven - např. zkrácen text (z důvodu omezeného místa na informace o brigádě), avšak vždy tak, aby obsah nabídky byl vždy zachován ve smyslu, jakým byla nabídka inzerentem zadána (tj. nebudou se u nabídky vymýšlet nepravdivé informace).

 

Inzerent také souhlasí s tím, že logo jeho firmy může být zveřejněno na internetových stránkách Provozovatele - jako firmy, která na stránkách Provozovatele inzeruje své pracovní nabídky (nebo je zde dříve inzerovala). V případě, že Inzerent s případným zveřejněním jeho loga nesouhlasí, po písemném oznámení přes oficiální kontaktní formulář Provozovatele může tuto skutečnost nahlásit, nejpozději do 3 pracovních dní Provozovatel toto logo ze svých internetových stránek odstraní (zobrazení loga u nabídek Inzerenta je něco odlišného, zde si logo nahrává a spravuje sám Inzerent).

 

Provozovatel může na nezbytně nutnou dobu uchovávat odpovědi od uchazečů i ve své evidenci, a to z důvodu kontroly správnosti doručování odpovědí inzerentům či jako zálohu pro případ, že inzerent má uvedený špatný email a odpovědi se k němu nedostanou - v tom případě je možné na vyžádání přeposlat inzerentovi příslušné odpovědi (po ověření inzerenta).

 

Provozovatel v žádném případě nebude tyto odpovědi číst ani jakkoliv používat žádné údaje z odpovědí pro svoji potřebu. Přístup k těmto odpovědím je odpovídajícím způsobem zabezpečen.

 

3.14 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu zakoupené služby na jinou vždy přednostně před vrácením kreditů nebo peněz, tj. při zakoupení placeného inzerátu, který má být standardně zdarma, Vám službu placeného inzerátu přepočteme na odpovídající počet dní topování.

 

3.15 U každého inzerátu je stabilně umístěn tzv. šancemetr. Jedná se o orientační odhad šance uchazeče na získání brigády, která vychází z poměru přijatých odpovědí vůči požadovanému počtu pracovníků. Hranice je individuálně nastavená v závislosti na službě - liší se u inzerátů, co jsou zdarma, v rámci tarifu, topované, mají VIP topování nebo jsou v rámci kampaní. Tento ukazatel jsme zavedli z důvodu, aby uchazeči věděli, jak velkou šanci mají na získání brigády vzhledem k počtu již odeslaných odpovědí. Pro inzerenty má přidanou hodnotu ukazatel v tom, že v případě splnění určitého počtu odpovědí budou uchazeči touto formou informováni a nemusí tak řešit stovky odpovědí. Odstranění nebo skrytí šancemetru není možné.

 

3.16 Pro období krize ve společnosti je připravena pro potřeby integrovaného záchranného systému a zdravotnických, sociálních, neziskových i vzdělávacích zařízení v České republice pozice humanitární pomoc. Slouží pro shánění nezbytných dobrovolníků, kteří nejsou za svou práci nijak finančně ohodnocení. Inzeráty s touto pozicí se neodečítají z Vašeho tarifu, jejich vystavení je kompletně zdarma nad rámec klasické inzerce a je jim přiřazený ve výpisu nabídek na webu štítek HUMANITÁRNÍ POMOC. Stejně jako všechny ostatní inzeráty podléhají tyto nabídky posouzení od našich správců inzerce, zda splňují všechny podmínky pro zveřejnění v této kategorii. 


4. Podmínky inzerce – duplicitní inzeráty


4.1. V rámci území jednoho města může (posuzuje se dle názvu města v inzerátu) inzerent vystavit pouze jeden inzerát pro danou pozici. V případě, že inzerent vystaví na území jednoho města dva nebo více inzerátů, nesmí být dva a více inzerátů vystaveno pro stejnou nebo obdobnou pozici. Inzerát musí být přesně vymezen co do pracovní pozice a místa výkonu práce.


Příklad č.1:


V případě, kdy inzerent text již aktivního inzerátu lehce upraví (např. Skladník Praha a následně Pracovník Praha, přičemž pracovní náplň je stejná), jedná se stále o vložení duplicitního inzerátu. Také není možné inzerát předčasně smazat a vystavit jej následně znovu ani si vystavit stejný inzerát z různých účtů (i když je v rámci 1 účtu unikátní).


Příklad č.2:


V případě, kdy inzerent hledá do provozovny např. brigádníka na doplňování nápojů a na doplňování ovoce, je možné vystavit jen jeden inzerát, ve kterém budou specifikovány dvě různé činnosti (není možné mít aktivní 2 inzeráty, které jsou téměř totožné, lišící se jen detaily - když jsou třeba na různou pobočku jen kousek vedle).

 

4.1.1. V případě inzerátů, kde se hledá lektor/ka kroužků pro děti, platí pravidlo, že je možné mít v 1 inzerátu více kroužků, avšak musí být tematicky podobné, tj. můžete v 1 inzerátu hledat např. lektora/ku hudebního kroužku, hry na flétnu nebo zpěvu.  Je to z důvodu, aby uchazeči nebyli zmatení a věděli na první pohled, na jaký typ nabídky odpovídají. 


4.2. Pokud bude inzerent opakovaně vystavovat duplicitní inzeráty, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek užívání. Poskytovatel si vyhrazuje právo posoudit, zda se jedná o duplicitní vystavování inzerátů se stejným nebo obdobným obsahem.

 

Opakovaným jednáním inzerenta se pro účely těchto podmínek rozumí již druhý inzerát (jednání) bez ohledu na dobu tohoto inzerátu a jeho odstup od prvního inzerátu, za předpokladu, že prvním i druhým jsou porušovány jakékoli (i rozdílné) podmínky zde uvedené.


 
4.3. Jeden inzerent je povinen mít registrován pouze jeden uživatelský účet; pokud inzerent vytváří více uživatelských účtů (úmyslně i nedbalostně) s cílem obcházet tyto podmínky tak, aby zmařil jejich smysl, účel a limity, jde o nedovolené jednání, které znamená svými důsledky porušení těchto podmínek. Pokud vystavuje inzerent stejné nebo podobné nabídky na 1 pozici z více uživatelských účtů, jde o porušení podmínek a budou mu sloučeny do jednoho. Za porušování podmínek se bere také jednání, kdy si inzerent úmyslně vytváří více uživatelských účtů, aby obešel limit portálu pro inzerci zdarma, která je nyní 2 standardní brigády a 2 standardní práce měsíčně pro 1 firmu. Vyhrazujeme si právo sloučit účty do jednoho při důvodném podezření na porušování našich podmínek inzerování.


5. Služby zdarma a placené služby – typy služeb, objednávka, reklamace:


5.1. V rámci užívání služeb je možné užívat placené služby, které spočívají v topování inzerátu, placené inzerci pro vybrané pracovní pozice, reklamy a další služby, které jsou např.:



a) Standardní inzerce pracovních nabídek
Zveřejnění pracovní nabídky ve výpise inzerátu dle zadaných kritérií (město, obor, pozice apod.) za poplatek u inzerce obchodních pozic či většího rozsahu. V případě, že si Inzerent zadá v měsíci více inzerátů, než je limit zdarma (platí dohromady pro celou firmu dohromady, má-li firma více uživatelů), systém Inzerenta o této skutečnosti upozorní a nabídne možnost objednat si rozšířený počet inzerátů (tj. vybraný program) v daném měsíci.

b) Zvýhodněná inzerce pracovních nabídek
Nadstandardní propagace vybraných nabídek, spočívající např. v přednostní inzerci (topování), zobrazení pozice mimo klasický výpis nabídek aj. Podrobnější informace o topování viz níže:

- Topování inzerátů a placená inzerce pro vybrané pracovní pozice je možné hradit prostřednictvím tzv. kreditů. Kredity lze zakoupit v rámci balíčků kreditů. Po uhrazení kupní ceny daného balíčku budou kredity připsány na účet inzerenta.

- Topování inzerátu spočívá v zobrazování inzerátu na předních místech zobrazení výběru inzerátů a jeho vizuálním zvýraznění. Topování inzerce je možné pouze u placené inzerce, a to za předpokladu předchozího objednání poplatku za placenou inzerci a poplatku za topování. V rámci území 1 města je možné mít současně aktivních maximálně 3-5 topovaných inzerátů. Pro 1 provozovnu lze zároveň topovat jen inzeráty vystavené pro odlišné pozice. Topování je možné hradit penězi v Kč nebo prostřednictvím kreditů.

- U každého topování máte garanci minimálního počtu odpovědí, tj. záruka, že inzerce bude mít přínos. Jestliže máte jednorázové topování, vyhodnocuje se garance pro každý inzerát zvlášť. Po skončení inzerce stačí poslat ID inzerátu, který garanci nesplnil - vrátíme vám kredit (na vrácený kredit již garance neplatí, vrácený kredit slouží na "zpětné" doplnění garance), prodloužíme 1x inzerát nebo ho zdarma zase 1x topujeme (můžete si vybrat jednu z uvedených možností), aby se doplnil garantovaný počet odpovědí u daného inzerátu. Např. Garance na inzerát je 10 odpovědí, při prvním zveřejnění Vaší nabídky nasbíráte jen 8 odpovědí, my Vám vystavíme inzerát znova na 14 dní zdarma, vy tak nasbíráte zbývající 2 odpovědi a garance je tak splněna. Jestli nebudete mít zájem o kredity, je případně možné vrátit přímo zaplacenou částku zpět na váš účet. 

 

- Pokud máte předplaceno více topování (přes balíček kreditů, za které se topování zadává), garance se vyhodnocuje globálně za určité období: tzn. sečte se min. garance dle zadaných topování za všechny kredity (kolik jste dle daného čerpání měli dostat odpovědí), sečte se skutečná odezva, a dle toho se ev. vrátí část kreditů, které můžete dále využívat (na vrácený kredit již garance neplatí, vrácený kredit slouží na "zpětné" doplnění garance na objednaný kredit). V tomto případě není nutné psát o vracení kreditů u jednotlivých inzerátů, řeší se to vždy za určité období (až se vyčerpá balíček kreditů, za který se to globálně vyhodnocuje). Do počtu odpovědí se počítá také zobrazení telefonu: 3x zobrazení telefonu se počítá jako 1 odpověď (telefon není vidět přímo; když by uživatel na nabídku zavolal, tak reakce od nás je, ale v emailových odpovědích to není uvedeno; ne každý zavolá/dovolá se/, proto je zde poměr 1:3).

- Pokud není uvedeno jinak při objednávce, kredity v balíčku kreditů mají neomezenou platnost. Avšak jestliže se alespoň 1x ročně nepřihlásí některý uživatel vaší firmy, kredity se vám smažou společně s účtem firmy.


- Jestliže si aktivujete funkci povinného přikládání životopisů při odpovědi na inzerát, tak se snižuje minimální garantovaný počet odpovědi na inzeráty o 20 % (pokud využíváte zaplacené topování své inzerce).

- Topování inzerátu je provedeno většinou ihned po obdržení platby (ev. aktivaci kreditů z předplatného), nejpozději do 2 pracovních dní od data obdržení platby; ve výjimečných případech může být zvýhodnění provedeno později. V případě pozdější aktivace topování nemá Inzerent nárok na "náhradu škody," která mohla vzniknout nezobrazením dané služby. Topování se spustí později, avšak vždy na objednanou dobu (tj. o nic se doba topování nezkrátí).

 

c) Propagace společnosti
Firemní profil, logo společnosti ve výpise inzerátů, propagace na homepage aj.

d) Další reklamní služby
Reklamní sdělení (týkající se však pouze buď pracovních nabídek anebo propagace dané společnosti ve smyslu zaměstnavatele) zasílané v emailech registrovaným uživatelům, analýza účtu či školení, a další činnosti dle domluvy.

e) Automatické zpracování XML souboru
Vhodné zejména pro personální agentury, jedná se automatické zařazení nabídek práce na Web prostřednictvím dodaného XML souboru s nabídkami práce.

f) Systém na zpracování odpovědí
V případě zájmu o využívání speciálního software na správu odpovědí je potřeba souhlasit s dodatečnými podmínkami vytvořenými speciálně pro tuto službu.

 

Služby může Inzerent čerpat po předchozí domluvě (sjednáním začátku a obsahu čerpání Služeb, jejich úhradou či dalších skutečností) s Provozovatelem. Inzerent musí před čerpáním dané Služby dodat Provozovateli do sjednaného data veškeré příslušné podklady například loga, popisky aj. (vyžaduje-li to povaha dané Služby), ke kterým má všechna oprávnění je zveřejňovat. Provozovatel spustí danou Službu v nejbližším možném termínu. V případě, že Inzerent dodá podklady později, než je termín stanovený Provozovatelem, o tuto dobu se doba platnosti dané služby zkrátí.



Nastavení a zprovoznění XML souboru a další podmínky se řeší dle vzájemné domluvy Provozovatele a poskytovatele tohoto souboru.

 

5.5. Pro webový portál www.fajn-brigady.cz má inzerent zdarma 2 standardní inzeráty měsíčně, pro webový portál www.inwork.cz má inzerent zdarma 2 standardní inzeráty měsíčně. Pro vystavení vyššího počtu inzerátů si inzerent může zaplatit tarif dle jeho preferencí s tím, že tato služba je omezena maximálním počtem inzerátů a dobou trvání tarifu. I v případě využití placených služeb dle tohoto bodu je nutné dodržovat podmínky inzerce dle čl. 3. a 4. podmínek užívání. Pokud si vystavíte inzerát s topováním nebo jako placený inzerát, automaticky se odečte z aktuálního tarifu.


5.6. Bližší informace ohledně čerpání placených služeb jsou uvedeny v popisu u jednotlivých služeb na webových portálech.


5.7. Placené služby se hradí vždy na určené časové období předem platební kartou, bankovním převodem nebo úhradou oproti daňovému dokladu – faktuře, vystavenému poskytovatelem.


5.8. Platba se má za uhrazenou jejím připsáním na bankovní účet poskytovatele.


5.9. Po úhradě platby budou inzerentovi zpřístupněny placené služby.


5.10. Objednávka služeb, reklamace:

 

Objednávku služeb provádí Inzerent vyplněním příslušného formuláře na Webu, zasláním požadavku Emailem nebo telefonicky. Objednávku je také možné poslat písemnou formou, případně sjednat osobně při schůzce s jednatelem či oprávněným zástupcem Provozovatele.

 

U každé objednávky musí být uvedeny alespoň tyto informace:
- objednatel: obchodní jméno, kompletní poštovní a fakturační adresa, IČ příp. i DIČ
- kontaktní osoba: jméno, příjmení, telefon, email
- objednané služby: druh a rozsah, případně datum spuštění

 

Nejpozději před čerpáním jakékoliv objednané služby musí Zákazník na Webu provést registraci, tj. vytvořit si svůj účet, kde vyplní požadované údaje. Některé z těchto údajů můžou být zveřejněny na Webu, vyžaduje-li to povaha služby (např. uvedení kontaktních údajů společnosti u inzerátu apod.). Provozovatel si také vyhrazuje právo zveřejnit na Webu některé údaje i mimo inzerát, např. název firmy či logo v katalogu firem, v přehledu Inzerentů Webu či na jiném místě.

 

Objednávka se stává platnou akceptací Provozovatele. Na žádost Inzerenta vystaví Provozovatel i závazné potvrzení objednávky. Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout např. v případech uvedení podezřelých či neúplných informací, v případě opakovaných porušení smlouvy, nebo i bez udání důvodu. Provozovatel si také vyhrazuje právo v případě neúplných informací zažádat o doplnění těchto údajů, případně o ověření pravdivosti zadaných údajů.

 

V případě reklamace plateb za placené služby (topování inzerátu aj.) hrazenou přes platební bránu GoPay či jinak nás prosím konktakujte přes kontaktní formulář, který je umístěný na hlavní stránce obou webů dole (Kontakt), případně na e-mailu zbynek zavináč fajn-brigady.cz. Uveďte prosím, čeho přesně se reklamace týká (neaktivovaná služba, duplicitní platba či jiné) a další podrobnosti - kdy se platba hradila, jaká částka, s jakým variabilním symbolem, kterého účtu - registrovaného e-mailu (ev. i inzerátu) se daná věc týká, atd. Nejpozději do 2 pracovních dní Vám odpovíme a domluvíme se na řešení situace. Platba Vám bude vrácena nejpozději do 14 dní. 

 

Přehled cen všech služeb je uveden v Ceníku na Webu. Není-li uvedeno jinak, ceny jsou uváděny bez DPH v zákonné výši. Provozovatel si vyhrazuje právo změn cen v Ceníku. Cena za Služby se stanoví dle aktuálního Ceníku platného v den objednání vybraných Služeb.

 

Poplatek za objednané služby je Inzerent povinen Provozovateli uhradit na základě údajů uvedených na vystavené faktuře (daňovém dokladu) formou bankovního převodu se splatností nejpozději 14 dní od data vystavení. Tuto fakturu Provozovatel vystaví buď:
- na začátku čerpání objednaných služeb,
- nebo (obzvláště u Inzerentů, kteří si služby objednávají poprvé) ji však může vystavit ještě před začátkem čerpání objednaných služeb. V tomto případě je možné začít čerpat služby až po úhradě dané faktury.

 

V případě uvedení špatného variabilního symbolu u platby za objednané služby Provozovatel nenese za nezveřejnění dané služby odpovědnost. Jednou odeslaná částka se již nevrací, a to i v případě, že si Inzerent smaže nabídku např. dříve, než je doba platnosti inzerátu, když je pozice již obsazená, aj.

 

Pokud je placený inzerát nefunkční (tj. i když má např. topování) a není v inzerátu uveden kompletní popis činnosti (např. po pracovníkovi se vyžaduje i něco jiného, než je uvedeno v inzerátu), jsou zde uvedené nejasné, klamavé či zavádějící informace, poškozuje dobré jméno společnosti či je v rozporu se zákonem nebo podmínkami portálu, Provozovatel si vyhrazuje právo inzerát smazat bez nároku na vrácení platby (i části platby za předplacenou, ještě nevyužitou inzerci). Stejné pravidlo o nevrácení platby platí i v případě, kdy má Inzerent předplacenou inzerci, kterou ještě nevyužil.

 

Jestliže Inzerent neuhradí fakturu včas, je Provozovatel oprávněn účtovat od Inzerenta úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení, zároveň může Inzerentovi pozastavit čerpání objednaných služeb bez nároku na náhradu. Služby pak Provozovatel zpřístupní až po úhradě dlužné částky včetně vypočteného úroku.

 

Jestliže Provozovatel znepřístupní Inzerentovi dočasně nebo i trvale možnost čerpat nabízené služby především z důvodu neuhrazení závazku, porušení podmínek nebo i jiného důvodu, nemá Inzerent nárok na náhradu škody, ušlý zisk či jiné újmy způsobené nemožnosti inzerce na Webu.

 

Služby je možné začít čerpat do konce doby jejich platnosti, s přesahem čerpání již započatých Služeb i po době platnosti, do skončení doby trvání objednané Služby (např. když Inzerentovi zbývá v balíčku 1 předplacený inzerát na 14 dní s platností balíčku do konce dubna, může si inzerát zadat nejpozději 30. dubna, přičemž inzerát bude dobíhat i v květnu, i když již balíček skončil; v květnu však již dále nebude možné zadávat nové inzeráty).

 

Jestliže Inzerent nestihne vyčerpat všechny objednané Služby v jejich době platnosti, může si nevyčerpané Služby převést do dalšího období, a to objednáním dalších Služeb v minimální hodnotě 5 000 Kč bez DPH. Doba platnosti převáděných nevyužitých Služeb se tak prodlouží o dobu platnosti nově objednaných Služeb. Jestliže si Inzerent další Služby již neobjedná, nevyužité Služby mu propadají bez nároku na náhradu.

 

Provozovatel si vyhrazuje právo smazat předčasně placenou inzerci v případě, že má již více než 40 odpovědí, protože zde je velká šance obsazení hledané pozice. Současně si vyhrazuje právo neschválit inzerát, který se již dříve ve stejném či podobném znění nebo náplni práce zveřejňoval.

 

5. 11. Doba trvání smlouvy, úprava a zánik smlouvy:

 

Smlouva se uzavírá na dobu určitou, doba platnosti smlouvy je shodná s dobou platnosti dané služby, což je uvedeno v Ceníku, není-li stanoveno jinak. Platnost objednaných služeb - a tedy i platnost smlouvy může být uvedená např. po přihlášení do účtu inzerenta, na faktuře, v potvrzovacím emailu apod.

 

Účinnost smlouvy začíná dnem následujícím po akceptaci objednávky Provozovatelem, v případě zájmu Inzerenta již dnem akceptace Smlouvy.

 

Smlouvu je možné upravit jen na základě souhlasu Provozovatele zaslanou Emailem Provozovateli na oficiální Email.

 

Smlouvu může Zákazník vypovědět i před vypršením platnosti smlouvy, a to i bez udání důvodu. Výpověď je třeba zaslat na Email Provozovatele, výpovědní doba je 7 dní od doručení a akceptace Provozovatelem, akceptaci provede Provozovatel vždy v nejkratším možném termínu.

 

Zákazník se zavazuje, že v této době odstraní veškeré své záznamy (lze provést po přihlášení do svého účtu). Jestliže tak neučiní, může Provozovatel sám tento účet odstranit. Platba za případné nevyužité objednané služby se v tomto případě nevrací.

 

Jestliže však Inzerent zruší svůj účet z důvodu, že nemohl kvůli chybě na straně Provozovatele čerpat objednané služby (když na tento důvod Provozovatele na Email upozornil a do 3 dní od upozornění nebyla sjednána náprava, a zároveň tento problém nebyl způsoben vyšší mocí), vrací se Zákazníkovi finanční prostředky za tyto nevyužité služby. Tato částka se stanoví jako poměr zbývajících zakoupených nevyužitých služeb k množství objednaných a zaplacených služeb v daném balíčku, vynásobené cenou za objednané služby (když si Zákazník např. objedná balíček 50 inzerátů za cenu X, a v účtu mu zbývá 10 nevyužitých inzerátů, tak vrácená částka je rovna 10/50*X korunám). Tuto částku zašle Provozovatel Zákazníkovi po dohodě na účet zaslaný Emailem Provozovateli, což je podmínka pro vrácení dané částky. Bez uvedení platebních údajů nelze platbu vrátit.

 

Smlouvu může Provozovatel vypovědět, když Inzerent např.:
- hrubě porušil Všeobecné podmínky,
- opakovaně porušuje Všeobecné podmínky či se je pokouší obcházet,
- nejedná korektně či v duchu fair play,
- zadává inzeráty na pracovní pozici mající povahu reklamy či inzeráty s neúplnými, klamavými či jinak zavádějícími informacemi
- poškozuje dobré jméno Provozovatele nebo jeho obchodních značek či partnerů,
- porušuje dobré mravy ve zveřejňovaných nabídkách či jsou nějak v rozporu s právními předpisy (např. propagace násilí, diskriminace, omamné látky aj.),
- je v prodlení s úhradou závazků vůči Provozovateli,
- neplní závazky vůči zaměstnancům či jim mzdu nevyplácí včas,
- nevyužívá Web ke způsobům, k němuž je určen.

 

Provozovatel může zrušit účet Inzerenta a a zablokovat mu dočasně i trvale přístup k jeho Službám v případě porušení některé z výše uvedených skutečností, ale také v případě, když shledá jakékoliv podezřelé jednání ze strany Inzerenta, nebo i bez udání důvodu. V případě zrušení účtu ze strany Provozovatele se platba za nevyužité služby nevrací. Výpověď je platná nejpozději za 7 dní od odeslání emailu Zákazníkovi. Případnou škodu způsobenou Provozovateli je Inzerent povinen uhradit Provozovateli do 5 dní od vyzvání (např. odeslání emailu s touto výzvou).
V případě, že k výpovědi dojde oboustrannou dohodou mezi Provozovatelem a Zákazníkem, vrací se Zákazníkovi platba za nevyužité služby vypočtená způsobem uvedeným v bodě 6.5. článku 6.

 

5. 12. Vymezení odpovědnosti provozovatele:

 

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, kdy Inzerent nemůže využívat služby Provozovatele způsobené:
- vyšší mocí (nečekanou skutečností, kterou nemohl Provozovatel ovlivnit)
- technickými problémy
- problémy způsobené třetí stranou
- nefunkčností systému z jakéhokoliv jiného důvodu

 

Provozovatel dále nenese žádnou odpovědnost za:
- jakékoliv přímé i nepřímé škody způsobené Inzerentovi vzniklé v souvislosti se zobrazováním nabídek na Webu, s výběrem nevhodného pracovníka či v souvislosti s jakoukoliv další činností souvisejících s Webem
- nalezení vhodného pracovníka Inzerentovi využíváním Služeb Provozovatele, či spolehlivosti vybraného pracovníka
- uvedení nepravdivých údajů u pracovní nabídky
- porušení autorských práv Inzerentem - loga, ochranné známky apod.

 

Provozovatel nenese také žádnou odpovědnost za škodu (i ušlý zisk), která vznikla třetí osobě díky některým z výše uvedených jednání Inzerentem i jakýmkoliv jiným jednáním ze strany Inzerenta.

 

Za toto jednání je vždy v plné výši odpovědný sám Inzerent a zavazuje se jím případné způsobené škody dotyčnému uhradit v plné výši.

 

Provozovatel není zprostředkovatelem zaměstnání ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Provozovatel provozuje pouze inzertní pracovní portál, který slouží k zobrazování nabídek práce, díky němuž mohou (ale nemusí) Inzerenti najít vhodného pracovníka na obsazovanou pozici.


6. Ochrana osobních údajů inzerentů


6.1. Poskytovatel zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) následující osobní údaje:


- jméno a příjmení
- e-mailová adresa,
- telefonní číslo
- název firmy
- sídlo
- IČ a DIČ
- popis firmy
- informace o povaze činnosti inzerenta
- webová stránka inzerenta
- kategorie firmy
- IP adresa.

 

6.2. Jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo, název firmy, sídlo, IČ a DIČ je nutné zpracovat pro identifikaci smluvních stran. Zpracování těchto osobních údajů je nutné pro účely vytvoření účtu inzerenta.


Popis firmy, informace o povaze činnosti inzerenta, webová stránka inzerenta a kategorie firmy budou zpracovány za účelem úpravy profilu inzerenta. Poskytnutí těchto osobních údajů není povinné.


Takové zpracování umožňuje ust. čl. 6 odst. 1. písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budou poskytovatelem zpracovávány po dobu aktivního užívání účtu inzerenta a dále 5 let od posledního přihlášení.


IP adresa inzerenta bude zpracována za účelem prevence a potírání porušování podmínek užívání.


Takové zpracování umožňuje ust. čl. 6 odst. 1. písm. f) Nařízení. Tyto osobní údaje budou poskytovatelem zpracovávány po dobu aktivního užívání účtu inzerenta a dále 3 roky od posledního přihlášení, nejméně však po dobu 3 let od založení.

 

Jméno a příjmení fyzické osoby, její e-mailová adresa, popř. telefonní kontakt, budou dále zpracovávány v nutném a nezbytném rozsahu pro účely zabránění protiprávního, podvodného či zlovolného jednání vůči správci či třetím osobám ve smluvním vztahu s ním (inzerenti), eliminace problematického a nefér jednání ze strany inzerentů a v důsledku toho pro zkvalitňování služeb správce, a pro účely práva fyzické osoby poskytnout hodnocení či stížnosti k inzerovaným nabídkám, jakož i práva inzerenta reagovat na hodnocení (stížnost) poskytnuté fyzickou osobou; nakládání s takovými osobními údaji fyzické osoby je v oprávněném zájmu správce i inzerenta, a to po provedení testu proporcionality, proto není vyžadován souhlas uchazeče. Tyto údaje je správce oprávněn za shora uvedeným účelem předat inzerentovi, který je oprávněn je za tímto účelem zpracovávat. Takový postup umožňuje článek 6 odst. 1 písm. f) Nařízení. Shora uvedené osobní údaje mohou být zpracovávány správcem, popř. inzerentem, po dobu 90 dní od ukončení výběrového řízení.


6.3. Na e-mailovou adresu budou inzerentovi zasílána obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej inzerent neodmítne. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobných služeb a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem – zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.


6.4. Osobní údaje bude zpracovávat poskytovatel. Osobní údaje pro něj však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:


- poskytovatel hostingových služeb, společnost Váš hosting s.r.o., se sídlem Nymburk - Nymburk, Zbožská 1385/40, 28802, IČ: 247 42 252
- případně další zpracovatelé, s nimiž však poskytovatel ještě nenavázal spolupráci


6.5. Inzerent bere na vědomí, že podle Nařízení má právo:


- požadovat po poskytovateli informaci, jaké jeho osobní údaje zpracovává,
- vyžádat si u poskytovatele přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po poskytovateli výmaz těchto osobních údajů,
- na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- právo podat námitku proti zpracování v případě zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu poskytovatele,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů a právo na účinnou soudní ochranu, pokud má za to, že jeho práva podle Nařízení byla - porušena v důsledku zpracování jeho osobních údajů v rozporu s Nařízením.

 

7. Ustanovení pro spotřebitele


7.1. Ustanovení tohoto článku se uplatní pouze v případě, že inzerent vstupuje do smluvního vztahu s poskytovatelem výlučně jako spotřebitel, tj. člověk, který vůči poskytovateli vystupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.


7.2. Inzerent výslovně souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. Inzerent bere na vědomí, že náklady vzniklé v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku se neliší od základní sazby a hradí si je sám inzerent.


7.3. Inzerent bere na vědomí, že nemůže odstoupit od služby dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku, jestliže byla plněna s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení.


7.4. Inzerent dává poskytovateli předchozí výslovný souhlas s poskytováním služeb před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.


7.5. Inzerent má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě je inzerent oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh inzerenta, a to v případě, že se spor nepodařilo s poskytovatelem vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy inzerent uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u poskytovatele poprvé. Inzerent má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

8. Obecná ustanovení a informace o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies


8.1. Jakýmkoliv užíváním portálů www.fajn-brigady.cz, www.inwork.cz a www.flek.cz uživatel souhlasí s používáním tzv. souborů „cookies." Jedná se o malé textové soubory, které jsou při procházení stránek ukládány do Vašeho PC či jiného používaného zařízení. Díky těmto souborům je možné lépe rozpoznat Vaše nastavení a tím pádem lépe přizpůsobit naši stránku případné další návštěvy a používání.

 

Soubory „cookies" mohou např. využívat třetí strany, jejichž reklamy se na našich stránkách zobrazují, a to k přesnějšímu poskytování reklam či služeb, které Vás mohou zajímat. V žádném případě se však neukládají jakékoliv osobní informace, jako např. jméno, telefon, email či jiné podobné znaky identifikující konkrétní osobu!

 

Soubory „cookies" si můžete představit jako takovou „minipaměť," která mapuje a ukládá Vaše chování na webu, což může pomoci zlepšit přizpůsobení webů právě Vašemu chování a nastavení.

 

Pro další informace o „cookies," jak je spravovat či například zamezit jejich používání, klikněte prosím sem.

 

Kompletní informace o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies naleznete zde.


8.2. Inzerent souhlasí a zavazuje se, že nebude přistupovat k webovému portálu jakýmikoli automatizovanými systémy („robot“, „spider“ apod.) s výjimkou indexovacích „robotů“ vyhledávacích služeb.


8.3. Pokud smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, pak si smluvní strany sjednávají, že rozhodným právem je české právo.


8.4. Smluvní strany si sjednaly, že spory budou řešit smírně. Nedojde-li ke smírnému vyřešení věci, pak si smluvní strany sjednaly, že k projednání sporů ze smluvního vztahu budou příslušné české soudy.


8.5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto podmínek neplatné či neúčinné, pak touto neplatností nebo neúčinností není dotčena platnost ostatních ustanovení.


8.6. Jestliže se návštěvník webu (tj. kdokoliv, kdo zobrazí jakoukoliv stránku webu či jinak využívá služby Provozovatele) zaregistruje k některé ze služeb (např. zasílání nabídek), souhlasí také s doplňujícími podmínkami uvedenými u dané služby. Zaměstnavatel při vytváření svého účtu také souhlasí s příslušnými podmínkami k inzerci, viz registrace zaměstnavatele. V tomto případě se dotyčný zavazuje nikomu nesdělovat a chránit své heslo, a je za svůj účet odpovědný (tj. i za jednání cizí osoby prostřednictvím svého účtu, považuje se to jako jednání uživatele, komu účet patří). Je zakázáno hlásit se do cizích účtů, tj. účtům, které si sám uživatel nevytvořil a nemá k němu oprávnění, či je jakkoliv využívat nebo zneužívat. V případě zneužití svého účtu je třeba vše okamžitě nahlásit provozovateli.


8.7. Jakýkoliv obsah portálu (tj. informace na Webu zobrazené, informace, které návštěvník Webu získá díky některým i placeným službám, stažené materiály i veškeré věci, které nějak souvisí s Webem) můžou návštěvníci využívat POUZE pro osobní potřebu bez komerčního využití k hledání vhodného zaměstnání či získání doplňkových informací o práci (články k tématu aj.), zaměstnavatelé jej můžou využívat POUZE k hledání vhodných zaměstnanců, personální agentury pro hledání vhodných zaměstnanců pro své klienty (inzercí, prohledáváním životopisů aj. bez jakýchkoliv nekalých praktik, dle podmínek pro zaměstnavatele).


8.8. Veškerý obsah Webu, tj. např. vlastní logo, grafické zpracování, články, software, know-how, kontakty i další věci a informace jsou výhradním vlastnictvím provozovatele, jsou obsahem autorského zákona a nesmějí být kopírovány či jinak dále šířeny bez písemného souhlasu provozovatele.


8.9. Všem návštěvníkům Webu je dále zakázáno provádět jakékoli nekalé praktiky (nadměrně zatěžovat server, snažit se Web jakkoliv poškodit, využívat roboty, zneužívat informace obsažené na Webu, posílat nevyžádané emaily – spam, jakkoliv reagovat na inzeráty bez vůle být zaměstnán či získat další informace k práci, aj.), jednat jménem provozovatele či jakkoli poškozovat jeho dobré jméno, sbírat a shromaždovat data uvedená na Webu, zveřejňovat na Webu (v životopisech, inzerátech aj.) nepravdivé, neúplné, klamné informace.


8.10. Za jakékoliv porušení těchto nebo dalších příslušných podmínek nese příslušná osoba odpovědnost a může být v souladu se zákonem za toto jednání patřičně potrestána.


8.11. Beru na vědomí, že provozovatel portálů www.fajn-brigady.cz, www.inwork.cz, www.flek.cz nenese v žádném případě odpovědnost za přímou i nepřímou škodu či jakoukoli jinou újmu způsobenou návštěvníkovi (tj. i inzerentovi), který jakkoliv využívání pracovní portály. Návštěvník (tj. i inzerent) odpovídá v plné výši za veškerou škodu, která vznikla jeho jednáním provozovateli (např. poškozování dobrého jména, uvádění podvodných informací aj.) a je povinen tuto škodu provozovateli uhradit.


8.12. Údaje uvedené u inzerátů (jako např. popis pozice, mzda apod.) jsou pro zájemce o práci/brigádu POUZE orientační a nezávazné, a nelze se na základě textu inzerátu domáhat soudně ani jinou cestou podmínek zde uvedených (v inzerátu může zde být např. omylem nepravdivá informace, neaktuální info aj.)! Závazné a přesné informace jsou pouze ty, které jsou zaměstnavatelem PÍSEMNĚ potvrzené v platné pracovní smlouvě.


8.13. V případě odpovědí uchazečů na nabídku práce či brigády je tato odpověď včetně osobních údajů (jméno a příjmení) a osobních kontaktních údajů (e-mailová adresa, telefon) uchazeče, vč. případně životopisu a tam uvedených osobních údajů, a případných poznámek uchazeče k nabídce, posílána pouze zadavateli nabídky na příslušný email (který uvedl zadavatel nabídky; tento email není viditelný). Inzerent je odpovědný za ochranu veškerých takto předaných osobních údajů uchazeče, které smí použít pouze k účelu obsazení pozice na základě nabídky práce či brigády; provozovatel k těmto datům nemá přístup a neeviduje je. Inzerent je povinen dodržovat veškeré zásady ochrany osobních údajů dle Nařízení a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění a bere na vědomí, že zpracování a uchovávání těchto osobních údajů je časově i účelově omezené. Předá-li poskytovatel inzerentovi osobní údaje fyzické osoby (jméno, příjmení e-mailová adresa, popř. telefon) za účelem jeho reakce na hodnocení (stížnost) uchazeče, popř. reakce na jednání či nejednání inzerenta ve vztahu k uchazeči, je inzerent povinen zpracovávat pouze shora uvedené osobní údaje a pouze za tímto omezeným účelem své reakce, a to po omezenou dobu 90 dnů od ukončení výběrového řízení na inzerovanou pozici. Za účelem reakce inzerenta nesmí inzerent zpracovávat vůbec zvláštní kategorii osobních údajů.

 

9. Závěrečná ustanovení

 

9.1. Smluvní strany souhlasí s tím, že záležitosti a právní vztahy neupravené těmito Všeobecnými podmínkami nebo Smlouvou (uzavřenou mezi smluvními stranami) se řídí platnými zákony České republiky.


9.2. Smluvní strany se zavazují, že vzniklé spory se budou snažit řešit vzájemnou domluvou.


9.3. V případě, že se smluvní strany nedomluví na řešení vyhovující všem zúčastněným stranám, bude vzniklé spory dle § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, řešit obecný (případně krajský) soud, který určí Provozovatel.


9.4. Písemná Smlouva uzavřená mezi smluvními stranami se může měnit jen na základě písemného souhlasu obou stran. V případě uvedení rozdílných skutečnosti mezi Smlouvou (i písemnou) a těmito Všeobecnými podmínkami má přednost Smlouva (přičemž Všeobecné podmínky doplňují Smlouvu a jsou její součástí, není-li uvedeno jinak).

 

9.5. Provozovatel se zavazuje, že všechny odpovědné osoby, které přijdou do styku s osobními údaji Inzerenta, žádným způsobem tyto informace nezneužijí ani je neposkytnou třetím osobám. Provozovatel je povinen plnit své povinnosti správce či zpracovatele osobních údajů subjektů údajů dle Nařízení a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů (dále jen „zákon"). Provozovatel zpracovává veškeré osobní údaje zákonným způsobem a svědčí mu některý z právních důvodů pro takové zpracování dle Nařízení či zákona.


9.6. Inzerent se také zavazuje, že žádné informace získané v rámci spolupráce s Provozovatelem nebude používat pro svou potřebu, neposkytne je třetím osobám či je jinak nezneužije.


9.7. Pouze v případě, vyžaduje-li to zákon, můžou smluvní strany některé potřebné údaje poskytnout třetí osobě (policii, soudu nebo oprávněné osobě), a to jen v míře nezbytně nutné.


9.8. Inzerent ani Zprostředkovatel nemůže používat jakékoliv obchodní značky Provozovatele bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele. Porušení této skutečnosti může vést ke zrušení účtu Inzerenta či Zprostředkovatele, Provozoval je také oprávněn požadovat náhradu vzniklé škody.


9.9. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. Změněné podmínky vč. uvedení data platnosti těchto nových podmínek uveřejní Provozovatel na Webu nahrazením původních podmínek, které od uvedeného data ztrácí platnost a platí již nové podmínky. O této změně může Inzerenty také informovat sdělením v jejich účtu (avšak nemusí). Používáním webu i po zveřejnění nových podmínek Inzerentem se bere jako souhlas s těmito podmínkami. V případě, že má Inzerent k novým podmínkám výhrady, může požádat o zrušení svého účtu nebo si svůj účet sám smazat.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 7. 2013.
Aktualizace 28. 4. 2022

 

  • PÉČE A DOTAZY K INZERCI:
  • +420 704 182 010 (704 349 110)
  • PROPAGACE, CENOVÉ NABÍDKY:
  • +420 607 123 966 (775 377 727)
  • NĚCO NEFUNGUJE:
  • +420 774 412 566
  • NAPSAT E-MAIL
  • Podmínky   |   
  • Fajn-brigady.cz   |   
  • INwork.cz
  • Upravit předvolby cookies
fajnsprava