Všeobecné obchodní podmínky společnosti RYXOO UNIVERSAL s.r.o., provozovatele webových portálů www.inwork.cz a www.fajn-brigady.cz
Článek 1 - ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Firma RYXOO UNIVERSAL s.r.o, IČ 28661141, DIČ 28661141 se sídlem Horní Jasenka 161, Vsetín 755 01, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě v oddílu C, vložce číslo 37724 (dále jen „Provozovatel“) je jediným provozovatelem internetových portálů www.inwork.cz
a www.fajn-brigady.cz, dále jen „Web.“
1.2. Provozovatel vydává tyto Všeobecné obchodní podmínky firmy RYXOO UNIVERSAL s.r.o. (dále jen „Všeobecné podmínky“), které upravují práva a povinnosti Provozovatele a třetích osob při poskytování
a využívání jakýchkoliv Služeb Provozovatele (viz dále) a jsou pro všechny zúčastněné závazné.
1.3. Tyto Všeobecné podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem
a Inzerentem či dalšími subjekty. V případě, že bude se Zákazníkem uzavřená písemná smlouva, má tato písemná smlouva před těmito Všeobecnými podmínkami přednost (Všeobecné podmínky můžou také písemnou smlouvu doplňovat, jestliže je to v písemné smlouvě uvedeno).
1.4. Veškeré smluvní vztahy v těchto Všeobecných podmínkách nespecifikované (nejsou-li podrobněji specifikované v písemné smlouvě mezi Provozovatelem a Zákazníkem) se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a dalšími souvisejícími právními předpisy.
1.5. Definice dotčených pojmů jsou uvedeny dále.
Článek 2 – DEFINICE A VYMEZENÍ POJMŮ
www.inwork.cz a www.fajn-brigady.cz nebo dále "Web" - internetový pracovní portál sloužící především pro zadávání poptávek práce inzerenty a snadnější nalezení vhodných pracovníků a pracovních míst či jiných forem pracovního úvazku (zkrácený úvazek, brigády, práce v zahraničí, stáže), zájemcům o práci (návštěvníkům) slouží především k nalezení vhodné práce, včetně doplňkových služeb (články k tématu aj.).
Návštěvník – každá osoba, která přijde do styku jakýmkoliv způsobem s Webem, informacemi zde uvedenými nebo nabízenými službami (např. navštíví Web, čerpá informace aj.).
Uživatel – každá osoba, která se na Webu zaregistruje a vytvoří si bezplatně svůj účet, sloužící k napomáhání nalezení práce/brigády či jakémukoliv jinému účelu mimo inzerci pracovních pozic (tj. např. k bezplatnému zasílání nabídek práce/brigád, jednoduššímu odpovídání na nabídky, možnost vložení životopisu)
Inzerent – každá fyzická nebo právnická osoba, která si vytvoří svůj účet, sloužící k inzerci pracovních pozic, tj. například vkládání, upravování či mazání nabídek práce/brigád i dalších úprav a činností související s inzercí (např. úprava nastavení firmy aj.). Inzerce pracovních nabídek je buď zdarma, nebo placená, viz rozlišení dále.
Služby – veškeré činnosti poskytované Provozovatelem, a to buď poskytované zdarma nebo v placené formě.
Ceník – přehled všech služeb poskytovaných Provozovatelem Zákazníkům za úplatu, s uvedením jednotlivých cen.
Oficiální (kontaktní) email – email, který je uvedený na Webu v sekci Kontakt nebo v kontaktním formuláři, sloužící k oficiální emailové komunikaci s Provozovatelem (dále jen „Email“).
Administrační rozhraní – vlastní interní administrační systém Provozovatele, sloužící ke snadnější práci Inzerenta nebo Zákazníka, sloužící především k zadávání, úpravě či archivaci nabídek, přehledu objednaných služeb a dalších souvisejících činností.
Smlouva – je dohoda uzavřená mezi Provozovatelem a Zákazníkem, na jejichž základě jsou Zákazníkům poskytovány objednané služby; součástí každé smlouvy jsou i tyto Všeobecné podmínky, není-li uvedeno jinak. Za uzavření Smlouvy se považuje i elektronická objednávka vybraných služeb, případně faktura. Písemná verze smlouvy se uzavírá v případě, když minimálně 1 ze stran projeví zájem o tuto verzi smlouvy. Smlouva je platná a účinná dnem akceptace a potvrzení od Provozovatele; v případě písemné smlouvy je to den podpisu.
Personální agentura (také Zprostředkovatel) – osoba nebo společnost, která prostřednictvím inzerce na Webu získává vhodné pracovníky pro další subjekty.
Článek 3 – PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
3.1. Zákazník či Inzerent:
- může čerpat jen služby, které má objednané (Zákazník)
- inzerci může využívat buď:
a) vlastními silami, osobně,
b) případně může na využívání těchto služeb pověřit odpovědnou osobu, která zastupuje (a jedná jménem) Zákazníka - může to být např. personalista (-tka) v dané společnosti, asistent (–ntka); tato osoba potvrzuje, že má právo zadávané informace zveřejňovat.
- ručí za obsahovou stránku pracovních nabídek či dalších informací zveřejněných na Webu,
- zavazuje se za to, že v případě uveřejnění jakéhokoliv loga, fotografie, materiálů, názvu společnosti či jakéhokoliv jiného obsahu duševního vlastnictví, autorského zákona nebo ochranných známek má k tomuto zveřejnění všechna práva, licence či souhlasy od dotčeného subjektu (dotčených subjektů),
- zavazuje se chránit přístup do svého účtu, prostřednictvím kterého čerpá a spravuje objednané služby; k tomuto účelu slouží zvolené unikátní přihlašovací jméno a heslo,
- je plně odpovědný za inzerci zadávanou ze svého účtu, v případě zneužití mu nepřísluší náhrada neoprávněně vyčerpaných služeb cizí osobou,
- zavazuje se, že kontakty na zájemce o práci získané prostřednictvím využíváním Služeb Provozovatele nepoužije pro svou potřebu, neposkytne je třetím osobám (mimo odpovědné osoby v souvislosti s pracovní pozicí), či je nijak nezneužije,
- zavazuje se, že bude využívat objednané služby Provozovatele pouze k obsazení pracovní pozice nebo činností s tím těsně souvisejících (např. prezentace společnosti jako zaměstnavatele u reklamních služeb),
- nesmí kopírovat, distribuovat či jinak dále zveřejňovat jakýkoliv obsah Webu bez písemného souhlasu Provozovatele
- zavazuje se, že veškeré informace získané v rámci spolupráce s Provozovatelem či v jakékoliv spojitosti s Webem (např. know-how, marketingové záležitosti, obchodní podmínky, způsob spolupráce s Provozovatelem i další skutečnosti), bude považovat za obchodní tajemství a nebude je dále šířit, a to ani po případném skončení spolupráce s Provozovatelem
-nesmí uvádět v pozicích jen obecná, nejasná tvrzení
- souhlasí s tím, že Provozovatel může některé údaje zadaná Zákazníkem (např. typ nabízené pozice, počet zadaných inzerátů) použít k vytváření souhrnných statistik a přehledů, či jinak dále využívat, vždy však jen za předpokladu zachování anonymity Zákazníka
- nese za veškeré své jednání (dotčení či porušení jakýchkoliv práv třetích osob či jakékoliv jiné skutečnosti) plnou odpovědnost se všemi následky a důsledky; případnou škodu je povinen Provozovateli neprodleně uhradit po výzvě Provozovatele
Vytvoření účtu:
Zákazník (Inzerent) má povinnost při registraci uvádět své IČ, má-li ho přiděleno. Inzeráty budou následně zobrazovány pod hlavičkou uvedené firmy/OSVČ. Bez IČ je možné se registrovat pouze v případě, kdy se zadává nabídka jako soukromá osoba (kdy IČ není přiděleno) pro svoje vlastní účely - tj. např. sekání zahrady, doučování dítěte, venčení pejska apod.
V ostatních případech, kdy hledáte např. kuchaře, pokojskou, kadeřnici, řidiče atd. je povinnost IČ zadat. Uvedené činnosti nelze bez podnikatelského oprávnění provozovat = IČ je vždy přiděleno. Inzeráty, u nichž nebude provedena registrace s IČ a nebude se jednat o soukromou záležitost (viz výše), budou administrátory smazány.
3.2. Zprostředkovatel se zavazuje:
- využívat Služeb Provozovatele pouze k získání vhodných pracovníků pro své klienty
- vystupovat a jednat svým jménem, nikoliv jménem Provozovatel
- že nebude třetím osobám zajišťovat přímý přeprodej části svých objednaných a předplacených služeb (zejména inzerci pracovních pozic) pod svým jménem a účtem
3.3. Provozovatel se zavazuje:
- poskytovat Zákazníkům služby v nejvyšší možné kvalitě
- poskytnout Zákazníkovi v případě nemožnosti využívat služby Provozovatele způsobené chybou na straně Provozovatele (např. technická závada) prodloužení doby platnosti objednaných služeb o tuto dobu nedostupnosti služeb
- pracovat na zkvalitňování, případně rozšiřování služeb
- chránit data a údaje zadané do systému
3.4. Další práva a povinnosti smluvních stran (např. pozastavení inzerce, náhrady škod apod.) jsou uvedeny v těchto Všeobecných podmínkách dále u příslušného tématu.
Článek 4 – NABÍZENÉ SLUŽBY
4.1. Standardní inzerce pracovních nabídek
Zveřejnění pracovní nabídky ve výpise inzerátu dle zadaných kritérií (město, obor, pozice apod.), a to buď zdarma v učitém počtu, případně za poplatek u inzerce obchodních pozici či většího rozsahu, viz dále.
4.2. Zvýhodněná inzerce pracovních nabídek
Nadstandardní propagace vybraných nabídek, spočívající např. v přednostní inzerci (topování), zobrazení pozice mimo klasický výpis nabídek aj.
4.3. Propagace společnosti
Firemní profil, logo společnosti ve výpise inzerátů, propagace na homepage aj.
4.4. Další reklamní služby
Reklamní sdělení (týkající se však pouze buď pracovních nabídek anebo propagace dané společnosti ve smyslu zaměstnavatele) zasílané v emailech registrovaným uživatelům, analýza účtu či školení, a další činnosti dle domluvy.
4.5. Automatické zpracování XML souboru
Vhodné zejména pro personální agentury, jedná se automatické zařazení nabídek práce na Web prostřednictvím dodaného XML souboru s nabídkami práce.
4.6. Systém na zpracování odpovědí
V případě zájmu o využívání speciálního software na správu odpovědí je potřeba souhlasit s dodatečnými podmínkami vytvořenými speciálně pro tuto službu.
Článek 5 – OBJEDNÁVKA SLUŽEB, REKLAMACE
5.1. Objednávku služeb provádí Inzerent vyplněním příslušného formuláře na Webu, zasláním požadavku Emailem nebo telefonicky. Objednávku je také možné poslat písemnou formou, případně sjednat osobně při schůzce s jednatelem či oprávněným zástupcem Provozovatele.
5.2. U každé objednávky musí být uvedeny alespoň tyto informace:
- objednatel: obchodní jméno, kompletní poštovní a fakturační adresa, IČ příp. i DIČ
- kontaktní osoba: jméno, příjmení, telefon, email
- objednané služby: druh a rozsah, případně datum spuštění
5.3. Nejpozději před čerpáním jakékoliv objednané služby musí Zákazník na Webu provést registraci, tj. vytvořit si svůj účet, kde vyplní požadované údaje. Některé z těchto údajů můžou být zveřejněny na Webu, vyžaduje-li to povaha služby (např. uvedení kontaktních údajů společnosti u inzerátu apod.). Provozovatel si také vyhrazuje právo zveřejnit na Webu některé údaje i mimo inzerát, např. název firmy či logo v katalogu firem, v přehledu Inzerentů Webu či na jiném místě.
5.4. Objednávka se stává platnou akceptací Provozovatele. Na žádost Inzerenta vystaví Provozovatel i závazné potvrzení objednávky. Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout např. v případech uvedení podezřelých či neúplných informací, v případě opakovaných porušení smlouvy, nebo i bez udání důvodu. Provozovatel si také vyhrazuje právo v případě neúplných informací zažádat o doplnění těchto údajů, případně o ověření pravdivosti zadaných údajů.
5.5. V případě reklamace plateb za placené služby (topování inzerátu aj.) hrazenou přes platební bránu GoPay či jinak nás prosím konktakujte přes kontaktní formulář, který je umístěný na hlavní stránce obou webů dole (Kontakt), případně na emailu zbynek zavináš fajn-brigady.cz. Uveďte prosím, čeho přesně se reklamace týká (neaktivovaná služba, duplicitní platba či jiné) a další podrobnosti - kdy se platba hradila, jaká částka, s jakým variabilním symbolem, kterého účtu - registrovaného emailu (ev. i inzerátu) se daná věc týká, atd. Nejpozději do 2 pracovních dní Vám odpovíme a situaci vyřešíme.
Článek 6 - DOBA TRVÁNÍ SMLOUVY, ÚPRAVA A ZÁNIK SMLOUVY
6.1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, doba platnosti smlouvy je shodná s dobou platnosti dané služby, což je uvedeno v Ceníku, není-li stanoveno jinak. Platnost objednaných služeb - a tedy i platnost smlouvy může být uvedená např. po přihlášení do účtu inzerenta, na faktuře, v potvrzovacím emailu apod.
6.2. Účinnost smlouvy začíná dnem následujícím po akceptaci objednávky Provozovatelem, v případě zájmu Inzerenta již dnem akceptace Smlouvy.
6.3. Smlouvu je možné upravit jen na základě souhlasu Provozovatele zaslanou Emailem Provozovateli na oficiální Email.
6.4. Smlouvu může Zákazník vypovědět i před vypršením platnosti smlouvy, a to i bez udání důvodu. Výpověď je třeba zaslat na Email Provozovatele, výpovědní doba je 7 dní od doručení a akceptace Provozovatelem, akceptaci provede Provozovatel vždy v nejkratším možném termínu.
Zákazník se zavazuje, že v této době odstraní veškeré své záznamy (lze provést po přihlášení do svého účtu). Jestliže tak neučiní, může Provozovatel sám tento účet odstranit. Platba za případné nevyužité objednané služby se v tomto případě nevrací.
6.5. Jestliže však Inzerent zruší svůj účet z důvodu, že nemohl kvůli chybě na straně Provozovatele čerpat objednané služby (když na tento důvod Provozovatele na Email upozornil a do 3 dní od upozornění nebyla sjednána náprava, a zároveň tento problém nebyl způsoben vyšší mocí), vrací se Zákazníkovi finanční prostředky za tyto nevyužité služby. Tato částka se stanoví jako poměr zbývajících zakoupených nevyužitých služeb k množství objednaných a zaplacených služeb v daném balíčku, vynásobené cenou za objednané služby (když si Zákazník např. objedná balíček 50 inzerátů za cenu X, a v účtu mu zbývá 10 nevyužitých inzerátů, tak vrácená částka je rovna 10/50*X korunám). Tuto částku zašle Provozovatel Zákazníkovi po dohodě na účet zaslaný Emailem Provozovateli, což je podmínka pro vrácení dané částky. Bez uvedení platebních údajů nelze platbu vrátit.
6.6. Smlouvu může Provozovatel vypovědět, když Inzerent např.:
- hrubě porušil Všeobecné podmínky,
- opakovaně porušuje Všeobecné podmínky či se je pokouší obcházet,
- nejedná korektně či v duchu fair play,
- zadává inzeráty na pracovní pozici mající povahu reklamy či inzeráty s neúplnými, klamavými či jinak zavádějícími informacemi
- poškozuje dobré jméno Provozovatele nebo jeho obchodních značek či partnerů,
- porušuje dobré mravy ve zveřejňovaných nabídkách či jsou nějak v rozporu s právními předpisy (např. propagace násilí, diskriminace, omamné látky aj.),
- je v prodlení s úhradou závazků vůči Provozovateli,
- neplní závazky vůči zaměstnancům či jim mzdu nevyplácí včas,
- nevyužívá Web ke způsobům, k němuž je určen.
Provozovatel může zrušit účet Inzerenta a a zablokovat mu dočasně i trvale přístup k jeho Službám v případě porušení některé z výše uvedených skutečností, ale také v případě, když shledá jakékoliv podezřelé jednání ze strany Inzerenta, nebo i bez udání důvodu. V případě zrušení účtu ze strany Provozovatele se platba za nevyužité služby nevrací. Výpověď je platná nejpozději za 7 dní od odeslání emailu Zákazníkovi. Případnou škodu způsobenou Provozovateli je Inzerent povinen uhradit Provozovateli do 5 dní od vyzvání (např. odeslání emailu s touto výzvou).
V případě, že k výpovědi dojde oboustrannou dohodou mezi Provozovatelem a Zákazníkem, vrací se Zákazníkovi platba za nevyužité služby vypočtená způsobem uvedeným v bodě 6.5. článku 6.
Článek 7 – ZVEŘEJŇOVÁNÍ PRACOVNÍCH NABÍDEK, ČERPÁNÍ DALŠÍCH SLUŽEB A JINÉ
7.1. Inzerent se zavazuje, že v inzerované nabídce práce uvede vždy aktuální, jasné, pravdivé a kompletní informace o dané pozici, díky nimž je povaha pozice jednoznačně určená. Kontaktní údaje (jméno a telefon, kontaktní osoba apod.) uvede do políček k tomu určených; tyto údaje pak budou viditelné u inzerátu v kontaktním formuláři. V popisu nabídky práce je uvádění těchto informací (včetně www stránek) zakázáno, z kontaktních údajů je v popisu nabídky možné uvádět pouze název inzerující společnosti. Inzerent se zavazuje zveřejňovat jen informace, které nezpůsobí újmu Provozovateli či třetím stranám.
Provozovatel si vyhrazuje také právo k možnosti ověření údajů zadaných Inzerentem. Jestliže se budou Provozovateli jevit zadané údaje jako podvodné či podezřelé, může Provozovatel tyto informace smazat
a případně zamezit zadávání dalších nabídek či jiných informací (blokací firmy, IP adresy, emailu apod.).
7.2. V nabídce práce je zakázáno uvádět nestandardní znaky (jako například hvězdičky, podtržení, doplňkové symboly aj.) či jiné symboly i skutečnosti, které přímo nesouvisí s nabízenou pracovní pozicí.
7.3. Informace k inzerci
DÉLKA VYSTAVOVÁNÍ BRIGÁD
Inzerát je možné vystavit na 2 nebo 7 dní pouze v případě, kdy:
- hledáte malý počet brigádníků,
- hledáte brigádníky jednorázově (např. vykládání kamionu následující den),
- začátek brigády je v řádu dní (a vystavený 14-ti denní inzerát by skončil po tomto datu).
V ostatních případech je nutné zvolit dobu vystavení na 14 dní, obzvláště když:
- inzerát má dlouhodobý charakter a vystavuje se opakovaně.
Opakované vystavování podobného inzerátu vždy po 2 či 7 dnech se považuje za porušování podmínek portálu, které může vést až k pozastavení inzerce. U inzerce práce je možnost inzerát vystavit na 14 dní jen.
DUPLITICNÍ INZERÁTY
V jednom městě je možné mít vystavený v jednom okamžiku na stejnou pozici pouze jeden inzerát. Např. hledáte číšníka/servírku a inzerát je aktivní, stejný inzerát je možné vystavit teprve po expiraci 1. inzerátu (tedy po 14 dnech).
V případě, kdy text již aktivního inzerátu lehce upravíte (např. Skladník Praha a následně Pracovník Praha, přičemž pracovní náplň je stejná), jedná se stále o vložení duplicitního inzerátu. Také není možné inzerát předčasně smazat a vystavit ho následně znovu ani si vystavovat stejný inzerát z různých účtů (i když je tedy v rámci 1 účtu unikátní).
Rovněž nelze mít vystavený "obecný inzerát" typu Hledáme číšníky/servírky v Praze, a současně "konkrétní inzerát" na číšníka/servíku v Praze na pobočce X (což je podmnožina 1. inzerátu) - možné je zveřejnit vždy jen jeden z nich.
V případě, kdy hledáte do provozovny např. brigádníka na doplňování nápojů a na doplňování ovoce, lze si vystavit jen jeden inzerát, ve kterém specifikujete dvě různé činnosti (není možné mít aktivní 2 inzeráty, které jsou téměř totožné, lišící se jen detaily - když jsou třeba na různou pobočku jen kousek vedle).
Při respektování výše uvedeného uvidí uživatelé na webu různé nabídky (ne pořád ty stejné dokola), budou mít důvod se vracet zpět na web, čímž můžeme zajistit odezvu na Vaše inzeráty :-)
POČET INZERÁTŮ DO 1 MĚSTA
Do 1 města v 1 den je možné vystavit jak na Fajn brigádách, tak na INworku max. 6 inzerátů (uvedený počet je platný pro každý web zvlášť). Omezený počet je stanoven z toho důvodu, aby nebylo ve výpise brigád/práce 15 podobných inzerátů od jedné firmy v jednom městě hned za sebou (programátor CNC, skladník, asistent výroby, svářeč apod., neboť firma hledá zaměstnance ze stejné oblasti výroby/výkonu služby). Podobné nabídky hned za sebou nepůsobí dobře jak pro firmu, tak pro pracovní portál.
Nabídky se uživatelům posílají rovněž e-mailem (tzv. newsletter) - ani zde nepůsobí hromadné nabídky od stejné firmy dobře. Uchazečí se z odběru newsletteru následně odhlašují, nechodí na web a klesá celková odezva na inzeráty.
Pokud tedy chcete vložit více inzerátů, rozložte jejich vložení do více dnů.
Výše uvedené počty jsou nastaveny obecně, je možné vše řešit i individuálně. Po vzájemné domluvě je možné za určitých podmínek (např. dle typu inzerce) počet denně vložených inzerátů navýšit - v případě Vašeho zájmu o navýšení počtu nás prosím kontaktujte.
PRAHA MĚSTSKÉ ČÁSTI - specifické podmínky
Není možné si vložit 1 stejný inzerát do Prahy (do různých městských částí) vícekrát, i když hledáte brigádníky z celé Prahy. Je to z toho důvodu, že městské části tvoří jen doplňkový výpis nabídek, na který chodí jen malá část uživatelů.
Uživatelé ve velké většině vyhledávají inzeráty z celé Prahy (jsou zde inzeráty ze VŠECH částí), což je hlavní výpis nabídek - vždy tedy uvidí i Váš inzerát.
I v případě, kdy si uživatelé nabídky filtrují dle lokality, většinou stejně projdou více městských částí, takže se nebojte, že Váš inzerát neuvidí, i když máte jen 1 zadaný inzerát, např. do Prahy 7. Zvolte tedy tu část, která je nejblíže místu výkonu; jestli máte míst výkonu více, uveďte to do titulku či do textu inzerátu.
Kdyby bylo možné zadat 1 nabídku do 10 městských částí, bylo by ve výpise v Praze celkem 10 stejných inzerátů, což je samozřejmě nevhodné.
GARANCE ODEZVY NA TOPOVÁNÍ
U každého topování máte garanci minimálního počtu odpovědí, tj. záruka, že inzerce bude mít přínos.
Jestliže máte jednorázové topování, vyhodnocuje se garance pro každý inzerát zvlášť. Po skončení inzerce stačí poslat ID inzerátu, který garanci nesplnil - vrátíme Vám kredit, prodloužíme Vám inzerát nebo topujeme zdarma další (můžete si vybrat jednu z uvedených možností).
Pokud máte předplaceno více topování (přes balíček kreditů, za které se topování zadává), garance se vyhodnocuje globálně za určité období: tzn. sečte se min. garance dle zadaných topování za všechny kredity (kolik jste dle daného čerpání měli dostat odpovědí), sečte se skutečná odezva, a dle toho se ev. vrátí část kreditů, které můžete dále využívat (na vrácený kredit již garance neplatí, vrácený kredit slouží na "zpětné" doplnění garance na objednaný kredit).
V tomto případě není nutné psát o vracení kreditů u jednotlivých inzerátů, řeší se to vždy za určité období (až se vyčerpá balíček kreditů, za který se to globálně vyhodnocuje). Do počtu odpovědí se počítá také zobrazení telefonu: 3x zobrazení telefonu se počítá jako 1 odpověď (telefon není vidět přímo; když by uživatel na nabídku zavolal, tak reakce od nás je, ale v emailových odpovědích to není uvedeno; ne každý zavolá/dovolá se/, proto je zde poměr 1:3).
TOPOVÁNÍ INZERÁTŮ
V 1 městě na 1 webu je možné mít současně aktivních max. 5 topování pro celou firmu dohromady (i když máte ještě předplacený kredit).
Je to z toho důvodu, že počet míst pro topování je na webu omezen (při velkém počtu by se vytrácel přínos služby) a můžeme tak garantovat zvýšenou odezvu na tyto inzeráty.
VĚTŠÍ LIMIT PRO INZERCI
Je možné si dle aktuálního ceníku objednat větší měsíční rozsah inzerce. Avšak vždy je potřeba zajistit, aby inzeráty splňovaly všechna výše uvedená kritéria, např. max. počet inzerátů v 1 městě za 1 den, duplicitní inzeráty apod. (viz uvedené podmínky inzerce).
PŘÍNOS: opět nezahlcení webu podobnými nabídkami, ale unikátní nabídky v každém městě a lepší servis pro návštěvníky (kteří se pak budou více vracet či doporučovat web dále, což se projeví ve větší odezvě na Vaše inzeráty).
ODPOVÍDÁNÍ UŽIVATELŮM, SMAZÁNÍ INZERÁTU
Je potřeba všem zájemcům odpovědět, i když již je daná pozice obsazená (stačí univerzální zpráva typu: Děkujeme za váš zájem, pozice xy je již bohužel obsazená. S pozdravem jméno, firma), neodpovídání je považováno za porušování podmínek webu.
Jakmile máte pozici obsazenou, je nutné inzerát ručně smazat ve svém účtu. Váš inzerát může být také předčasně smazán administrátory webu v případě, že danou pozici pravděpodobně z již došlých odpovědí obsadíte (dle její povahy, počtu hledaných brigádníků), např. když hledáte 2 brigádníky na doplňování zboží, a přišlo Vám již např. 30 či více odpovědí. Kdybyste náhodou brigádu i tak neobsadili, je možné si inzerát zadat znovu (avšak až poté, co jste kontaktovali všechny potenciální zájemce).
Doba vystavení inzerátu je buď pevně určená (1 možnost), případně si Inzerent může vybrat z více možností, nabídne-li mu to systém při zadávání inzerátu. Provozovatel může zadanou nabídku práce upravit (např. doplnit chybějící informace, opravit překlepy, smazat nepovolené znaky aj. ) i bez předchozího upozornění Inzerenta.
7.4. Je zakázáno inzerování pracovních nabídek například v případě, že:
- jsou v rozporu s platnými zákony v České republice,
- jsou v rozporu s dobrými mravy a etickými pravidly,
- obsahují sexuální tématiku, týkají se drog, rasismu a dalších nevhodných témat,
- v nabídce není jasně popsána a definována pracovní pozice, obsahují pouze obecné informace (obsahující např. texty Pro více informací napište),
- vyžadují vstupní poplatek za informace k práci či její zajištění,
- fungují na principu multilevel marketingu (tzv. MLM) nebo „letadla,“
- se jedná o práci v erotice či jakkoliv s erotikou související, dále je zakázáno inzerovat práci v oboru wellness (hledání nových klientů apod.), promo prodej parfémů (např. v obchodních centrech aj.), či nabídky, kdy není žádná odměna (i když je možný příslib odměny do budoucna, jestliže se projekt vyvine dobře apod.)
- práce není podložená pracovní smlouvou (práce načerno),
- Zákazník poškozuje dobré jméno Provozovatele či jiných firem,
- Zákazník uvádí nepravdivé informace či informace, k nimž nemá oprávnění je zveřejňovat (informace o třetích osobách, ochranné známky apod.).
Není také možné inzerovat brigády, kdy je potřeba pro výkon brigády určitý finanční vklad (např. nakoupení produktů určité společnosti, které se pak prodávají dále, např. v oblasti kosmetiky, výživového poradenství apod.) či brigády typu zpracování podkladů pro seminární práce z domova a další.
Výše je uveden výčet některých hlavních oblastí základu inzerce. Specifickou oblastí je inzerce nabídek do zahraničí. Vkládat nabídky do zahraničí je povoleno pouze firmám či agenturám, které mají příslušná oprávnění k provozování této služby (po doložení příslušných oprávnění, splňující zákonné podmínky, provozující službu legálně). Inzerce nabídek do zahraničí pro soukromé osoby není povolená, stejně tak nebude umožněná firmám či agenturám, jestliže příslušná povolení nebudou dodána.
V případě inzerce nabídky do jiného města, než ve kterém je nabízená daná práce, je možné inzeráty zadávat zdarma pouze do města v přiměřené dojezdové vzdálenosti od místa výkonu práce (cca do 40 km vzdálenosti; není možné inzerovat takovou nabídku v městě třeba 100 km vzdáleném). V případě, že se u dané pozice nabízí možnost ubytování a hledají se zájemci z celé ČR, je možné si najednou vystavit max. 3 takové inzeráty zdarma. Při inzerci většího počtu vzdálenějších měst je již inzerce zpoplatněná dle individuálního ceníku, který zašleme na požádání (platí se jen jednorázový poplatek v závislosti na době inzerce, typu či rozsahu inzerce).
Provozovatel si vyhrazuje práco zakázat inzerci i z jakýchkoliv jiných důvodů, uzná-li to za vhodné, případně i bez udání důvodu Inzerentovi. Provozovatel může vyzvat Inzerenta k úpravě nabídky nebo nabídku okamžitě odstranit nabídku i bez předchozího oznámení (především když se mu jeví jako podezřelá, nevhodná) nebo i bez udání důvodu.
V případě smazání nabídky Provozovatelem se platba za toto vložení nabídky nevrací.
7.5. Zákazník může zveřejněnou nabídku upravit pouze při překlepu nebo v případě nezáměrného a mylného uvedení některých z parametrů (např. nabízeného platu, data nástupu apod.) či v případě změny některé ze zásadních informací (např. posunutí data nástupu, zvýšení mzdy apod., přičemž povaha inzerátu a pracovní pozice musí zůstat stejná. Je zakázáno nabídku upravovat tak, aby se po úpravě v nabídce nabízela jiná pracovní pozice. V tomto případě bude daná nabídka smazána Provozovatelem bez nároku na navrácení poplatku za zveřejnění této pozice a Inzerentovi může být pro hrubé porušení podmínek inzerce zablokována.
7.6. Pro zveřejňování nabídek práce pro absolventy, práce na částečný úvazek či brigád platí podmínky uvedené v bodech 7.1., 7.2.,7.3. a 7.4. článku 7. Pro tyto nabídky krátkodobé či dlouhodobé práce platí také některé další podmínky, a to např. doba zveřejnění nabídky či poplatek za zveřejnění. Podrobnější informace jsou uvedeny v Ceníku, na stránce s formulářem pro vložení nabídky či na souvisejících stránkách.
7.7. Služby uvedené v článku 4 bodech 4.3. a 4.4. může Inzerent čerpat po předchozí domluvě (sjednáním začátku a obsahu čerpání Služeb, jejich úhradou či dalších skutečností) s Provozovatelem. Inzerent musí před čerpáním dané Služby dodat Provozovateli do sjednaného data veškeré příslušné podklady například loga, popisky aj. (vyžaduje-li to povaha dané Služby), ke kterým má všechna oprávnění je zveřejňovat (viz článek 3 bod 3.1.). Provozovatel spustí danou Službu v nejbližším možném termínu.
V případě, že Inzerent dodá podklady později, než je termín stanovený Provozovatelem, o tuto dobu se doba platnosti dané služby zkrátí.
7.8. Nastavení a zprovoznění XML souboru a další podmínky se řeší dle vzájemné domluvy Provozovatele
a poskytovatele tohoto souboru.
7.9. Inzerent souhlasí s tím, že Provozovatel může jeho nabídky zobrazit kromě Webů www.fajn-brigady.cz a www.inwork.cz i na dalších místech pro podporu odezvy na inzerci, a to jak v "online" verzi - na internetu, např. na spolupracujících www stránkách, na stránkách univerzit atd., tak i v tištěné verzi - na nástěnkách na vysokých školách, na letáčcích rozdávaných studentům aj. U nabídek můžou být uvedené všechny informace k nabídce, které inzerent při zadal při vytváření nabídky (např. název firmy, popis pozice, mzda, datum nástupu aj.) s tím, že nadpis i popis pozice může být Prozovatelem částečně upraven - např. zkrácen text (z důvodu omezeného místa na informace o brigádě), avšak vždy tak, aby obsah nabídky byl vždy zachován ve smyslu, jakým byla nabídka inzerentem zadána (tj. nebudou se u nabídky vymýšlet nepravdivé informace).
Inzerent také souhlasí s tím, že logo jeho firmy může být zveřejněno na internetových stránkách Provozovatele - jako firmy, která na stránkách Provozovatele inzeruje své pracovní nabídky (nebo je zde dříve inzerovala). V případě, že Inzerent s případným zveřejněním jeho loga nesouhlasí, po písemném oznámení přes oficiální kontaktní formulář Provozovatele může tuto skutečnost nahlásit, nejpozději do 3 pracovních dní Provozovatel toto logo ze svých internetových stránek odstraní (zobrazení loga u nabídek Inzerenta je něco odlišného, zde si logo nahrává a spravuje sám Inzerent).
Provozovatel může na nezbytně nutnou dobu uchovávat odpovědi od uchazečů i ve své evidenci, a to z důvodu kontroly správnosti doručování odpovědí inzerentům či jako zálohu pro případ, že inzerent má uvedený špatný email a odpovědi se k němu nedostanou - v tom případě je možné na vyžádání přeposlat inzerentovi příslušné odpovědi (po ověření inzerenta).
Proovozovatel v žádném případě nebude tyto odpovědi číst ani jakkoliv používat žádné údaje z odpovědí pro svoji potřebu. Přístup k těmto odpovědím je odpovídajícím způsobem zabezpečen.
Článek 8 – INZERCE ZDARMA A PLACENÁ INZERCE, CENÍK SLUŽEB, PLATEBNÍ PODMÍNKY
8.1. Standardní inzerce - zdarma
Do inzerce práce zdarma spadají "standardní" inzeráty, kdy je pevně určená pracovní doba, místo práce, hodinová mzda, přesný termín práce aj. (většina klasických zaměstnání), a to u inzerce neobchodního charakteru, kdy se aktivně neoslovují lidé a nenabízí nějaké zboží aj. (tj. mimo inzeráty uvedené v bodě 8.2.).
V případě, že si zadáte inzerát, který nespadá do inzerce zdarma (viz dále), budete o tom v emailu informováni; v případě zájmu si pak můžete inzerát zaplatit po vašem potvrzení. Tato inzerce zdarma je pro určitý počet inzerátů měsíčně (stejné podmínky platí pro soukromé osoby i firmy).
8.2. Placená inzerce - obchodní charakter nabídky
Do placené inzerce spadají inzeráty obchodního zaměření, jako například hostesky a promotéři, práce v callcentru, práce za provizi, obchodní zástupci, manažeři, práce z domova (některá práce z domova nelze zveřejnit ani za poplatek, viz článek 7, odstavec 7.4.), finanční služby, realitní makléři, obecné inzeráty, inzeráty s místem výkonu: Celá ČR, a další. Jsou zde uvedené JEN NĚKTERÉ z nejčastějších inzerátů spadajících do placené inzerce, je jich jinak více. Provozovatel webu si vyhrazuje právo rozhodnout dle svého uvážení, zda-li inzerát spadá do inzerce zdarma či do placené verze, i bez udání důvodu. Dané inzeráty je pak možné zobrazit pouze za poplatek.
8.3. Standardní inzerce většího rozsahu - placená
Do placené inzerce spadá také standardní inzerce "většího rozsahu," nad měsíční limit inzerce zdarma ( 5 nabídek brigád a až 3 nabídky práce, každý kalendářní měsíc). V případě, že si Inzerent zadá v měsíci více inzerátů, než je tento limit (platí dohromady pro celou firmu dohromady, má-li firma více uživatelů), systém Inzerenta o této skutečnosti upozorní a nabídne možnost objednat si rozšířený počet inzerátů (tj. vybraný program) v daném měsíci. V případě, že má Inzerent zakoupené nějaké doplňkové služby, např. topování, grafický profil apod., dostane rozšířený počet inzerátů zdarma - kolik inzerátů a na jakou dobu či další související informace jsou uvedeny v Ceníku této inzerce.
8.4. Placená inzerce - topování a další služby
Jestliže má Inzerent zájem o větší odezvu, propagaci firmy apod., může si zaplatit tzv. topování, neboli přednostní řazení, při kterém je inzerát speciálně propagován. Topování je možné i u placeného inzerátu. Bližší informace jsou uvedeny v Ceníku.
Topování inzerátu je provedeno většinou ihned po obdržení platby (ev. aktivaci kreditů z předplatného), nejpozději do 2 pracovních dní od data obdržení platby; ve výjimečných případech může být zvýhodnění provedeno později. V případě pozdější aktivace topování nemá Inzerent nárok na "náhradu škody," která mohla vzniknout nezobrazením dané služby. Topování se spustí později, avšak vždy na objednanou dobu (tj. o nic se doba topování nezkrátí).
Kromě topování si Inzerent může objednat také některé další služby uvedené v bodě 4 či jiné služby dle domluvy s Provozovatelem.
8.5. Přehled cen všech služeb je uveden v Ceníku na Webu. Není-li uvedeno jinak, ceny jsou uváděny bez DPH v zákonné výši. Provozovatel si vyhrazuje právo změn cen v Ceníku. Cena za Služby se stanoví dle aktuálního Ceníku platného v den objednání vybraných Služeb.
8.6. Poplatek za objednané služby je Inzerent povinen Provozovateli uhradit na základě údajů uvedených na vystavené faktuře (daňovém dokladu) formou bankovního převodu se splatností nejpozději 14 dní od data vystavení. Tuto fakturu Provozovatel vystaví buď:
- na začátku čerpání objednaných služeb,
- nebo (obzvláště u Inzerentů, kteří si služby objednávají poprvé) ji však může vystavit ještě před začátkem čerpání objednaných služeb. V tomto případě je možné začít čerpat služby až po úhradě dané faktury.
8.7. V případě uvedení špatného variabilního symbolu u platby za objednané služby Provozovatel nenese za nezveřejnění dané služby odpovědnost. Jednou odeslaná částka se již nevrací, a to i v případě, že si Inzerent smaže nabídku např. dříve, než je doba platnosti inzerátu, když je pozice již obsazená, aj.
Pokud je placený inzerát nefunkční (tj. i když má např. topování) a není v inzerátu uveden kompletní popis činnosti (např. po pracovníkovi se vyžaduje i něco jiného, než je uvedeno v inzerátu), jsou zde uvedené nejasné, klamavé či zavádějící informace, poškozuje dobré jméno společnosti či je v rozporu se zákonem nebo podmínkami portálu, Provozovatel si vyhrazuje právo inzerát smazat bez nároku na vrácení platby (i části platby za předplacenou, ještě nevyužitou inzerci). Stejné pravidlo o nevrácení platby platí i v případě, kdy má Inzerent předplacenou inzerci, kterou ještě nevyužil.
8.8. Jestliže Inzerent neuhradí fakturu včas, je Provozovatel oprávněn účtovat od Inzerenta úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení, zároveň může Inzerentovi pozastavit čerpání objednaných služeb bez nároku na náhradu. Služby pak Provozovatel zpřístupní až po úhradě dlužné částky včetně vypočteného úroku.
Jestliže Provozovatel znepřístupní Inzerentovi dočasně nebo i trvale možnost čerpat nabízené služby především z důvodu neuhrazení závazku, porušení podmínek nebo i jiného důvodu, nemá Inzerent nárok na náhradu škody, ušlý zisk či jiné újmy způsobené nemožnosti inzerce na Webu.
8.9. Služby je možné začít čerpat do konce doby jejich platnosti, s přesahem čerpání již započatých Služeb i po době platnosti, do skončení doby trvání objednané Služby (např. když Inzerentovi zbývá v balíčku 1 předplacený inzerát na 14 dní s platností balíčku do konce dubna, může si inzerát zadat nejpozději 30. dubna, přičemž inzerát bude dobíhat i v květnu, i když již balíček skončil; v květnu však již dále nebude možné zadávat nové inzeráty).
8.10. Jestliže Inzerent nestihne vyčerpat všechny objednané Služby v jejich době platnosti, může si nevyčerpané Služby převést do dalšího období, a to objednáním dalších Služeb v minimální hodnotě 5 000 Kč bez DPH. Doba platnosti převáděných nevyužitých Služeb se tak prodlouží o dobu platnosti nově objednaných Služeb. Jestliže si Inzerent další Služby již neobjedná, nevyužité Služby mu propadají bez nároku na náhradu.
Článek 9 – VYMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI PROVOZOVATELE
9.1. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, kdy Inzerent nemůže využívat služby Provozovatele způsobené:
- vyšší mocí (nečekanou skutečností, kterou nemohl Provozovatel ovlivnit)
- technickými problémy
- problémy způsobené třetí stranou
- nefunkčností systému z jakéhokoliv jiného důvodu
Provozovatel dále nenese žádnou odpovědnost za:
- jakékoliv přímé i nepřímé škody způsobené Inzerentovi vzniklé v souvislosti se zobrazováním nabídek na Webu, s výběrem nevhodného pracovníka či v souvislosti s jakoukoliv další činností souvisejících s Webem
- nalezení vhodného pracovníka Inzerentovi využíváním Služeb Provozovatele, či spolehlivosti vybraného pracovníka
- uvedení nepravdivých údajů u pracovní nabídky
- porušení autorských práv Inzerentem - loga, ochranné známky apod.
Provozovatel nenese také žádnou odpovědnost za škodu (i ušlý zisk), která vznikla třetí osobě díky některým z výše uvedených jednání Inzerentem i jakýmkoliv jiným jednáním ze strany Inzerenta.
Za toto jednání je vždy v plné výši odpovědný sám Inzerent a zavazuje se jím případné způsobené škody dotyčnému uhradit v plné výši.
9.2. Provozovatel není zprostředkovatelem zaměstnání ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Provozovatel provozuje pouze inzertní pracovní portál, který slouží k zobrazování nabídek práce, díky němuž mohou (ale nemusí) Inzerenti najít vhodného pracovníka na obsazovanou pozici.
Článek 10 – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Smluvní strany souhlasí s tím, že záležitosti a právní vztahy neupravené těmito Všeobecnými podmínkami nebo Smlouvou (uzavřenou mezi smluvními stranami) se řídí platnými zákony České republiky.
10.2. Smluvní strany se zavazují, že vzniklé spory se budou snažit řešit vzájemnou domluvou.
10.3. V případě, že se smluvní strany nedomluví na řešení vyhovující všem zúčastněným stranám, bude vzniklé spory dle § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, řešit obecný (případně krajský) soud, který určí Provozovatel.
10.4. Písemná Smlouva uzavřená mezi smluvními stranami se může měnit jen na základě písemného souhlasu obou stran. V případě uvedení rozdílných skutečnosti mezi Smlouvou (i písemnou) a těmito Všeobecnými podmínkami má přednost Smlouva (přičemž Všeobecné podmínky doplňují Smlouvu a jsou její součástí, není-li uvedeno jinak).
10.5. Provozovatel se zavazuje, že všechny odpovědné osoby, které přijdou do styku s osobními údaji Inzerenta, žádným způsobem tyto informace nezneužijí ani je neposkytnou třetím osobám. Provozovatel je dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, registrovaným zpracovatelem osobních údajů, registrace Provozovatele je vedená pod registračním číslem 00041004 ze dne 8. září 2011. Provozovatel zpracovává veškeré údaje se souhlasem dotčených subjektů.
10.6. Inzerent se také zavazuje, že žádné informace získané v rámci spolupráce s Provozovatelem nebude používat pro svou potřebu, neposkytne je třetím osobám či je jinak nezneužije.
10.7. Pouze v případě, vyžaduje-li to zákon, můžou smluvní strany některé potřebné údaje poskytnout třetí osobě (policii, soudu nebo oprávněné osobě), a to jen v míře nezbytně nutné.
10.8. Inzerent ani Zprostředkovatel nemůže používat jakékoliv obchodní značky Provozovatele bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele. Porušení této skutečnosti může vést ke zrušení účtu Inzerenta či Zprostředkovatele, Provozoval je také oprávněn požadovat náhradu vzniklé škody.
10.9. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Všeobecné podmínky kdykoliv změnit. Změněné Všeobecné podmínky vč. uvedení data platnosti těchto nových podmínek uveřejní Provozovatel na Webu nahrazením původních Všeobecných podmínek, které od uvedeného data ztrácí platnost a platí již nové Všeobecné podmínky. O této změně může Inzerenty také informovat sdělením v jejich účtu (avšak nemusí). Používáním webu i po zveřejnění nových podmínek Inzerentem se bere jako souhlas s těmito podmínkami. V případě, že má Inzerent k novým podmínkám výhrady, může požádat o zrušení svého účtu nebo si svůj účet sám smazat.
10.10. Tyto Všeobecné podmínky jsou platné od 1.7. 2013, poslední aktualizace 1.3. 2018.