Poskytovatel/provozovatel:
Fajn skupina pracovních portálů s.r.o.
se sídlem Janová 216, 75501
IČ: 286 61 141, DIČ: CZ286 61 141
zaps. v OR vedeném KS v Ostravě, odd. C., vl. 37724
(dále také „poskytovatel či provozovatel“)
1. Kdo jsme a vymezení základních pojmů
1.1. Poskytovatel provozuje mj. webové portály www.fajn-brigady.cz, a www.inwork.cz (dále také „webové portály“), prostřednictvím kterých svým registrovaným a omezeně i neregistrovaným uživatelům poskytují inzertní a s tím spojené služby (dále jen „služby“), a to distančním způsobem, tj. bez současné fyzické přítomnosti stran.
1.2. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem se řídí těmito podmínkami, Smlouvou a příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Zákazníkem se rozumí buď Návštěvník nebo Inzerent (specifikace je níže). Dále je-li Zákazníkem spotřebitel, platí také zákon č. 634/1982, o ochraně spotřebitele, v platném znění a takový Zákazník výslovně souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé spotřebiteli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí tento sám.
Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy i každé dílčí smlouvy. Případná odchylná ujednání ve Smlouvě, resp. dílčí smlouvě, mají přednost před ustanoveními těchto podmínek.
1.3. Služby jsou poskytovány:
- Návštěvníkovi bezplatně, není-li ve Smlouvě ujednáno jinak;
- Inzerentovi jak bezplatně, tak úplatně, bližší specifikace je ve Smlouvě o poskytování služeb (dále také „Smlouva“), popř. v dílčích smlouvách.
1.4. Smlouva o poskytování služeb je v rámcové podobě uzavřena se Zákazníkem odesláním řádně vyplněného registračního formuláře poskytovateli. Inzerent může následně v jejím rámci a k jejímu naplnění uzavírat dílčí smlouvy o poskytování konkrétních jím zvolených (zejm. placených) služeb, jenž se uzavírá objednávkou konkrétní služby a odkliknutím příslušného tlačítka s povinností platby či jiným distančním způsobem. Od okamžiku odeslání formuláře, popř. odkliknutí tlačítka s volbou konkrétní služby či dohodou stran u jiného distančního způsobu, je Zákazník, popř. Inzerent, vázán svým jednáním a v případě úplatnosti služeb přijímá závazek uhradit za zvolenou službu sjednanou cenu. Smlouva je uzavřena elektronicky a její uzavření potvrdí poskytovatel Zákazníkovi elektronickou poštou, vč. zaslání OP v podobě umožňující nezměněnou reprodukci, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka. Za uzavření Smlouvy se považuje i elektronická objednávka konkrétních zvolených služeb prostřednictvím webového portálu či jiným distančním způsobem. Písemná verze smlouvy se uzavírá v případě, když minimálně 1 ze stran projeví zájem o tuto verzi smlouvy.
1.5. Definice a vymezení pojmů:
www.inwork.cz a www.fajn-brigady.cz nebo dále také "Web" - internetový pracovní portál sloužící především pro zadávání poptávek práce Inzerenty a snadnější nalezení vhodných pracovníků a pracovních míst či jiných forem pracovního úvazku (zkrácený úvazek, brigády, práce v zahraničí, stáže), zájemcům o práci (Návštěvníkům) slouží především k nalezení vhodné práce, včetně doplňkových služeb (články k tématu aj.).
Návštěvník – každá osoba, která se na Webu zaregistruje a vytvoří si bezplatně svůj účet, sloužící k napomáhání nalezení práce/brigády, bezplatnému zasílání brigád z vybrané lokality či jakémukoliv jinému účelu mimo inzerci pracovních pozic (tj. např. k bezplatnému zasílání nabídek práce/brigád, jednoduššímu odpovídání na nabídky, možnost vložení životopisu). Údaje o hlavních vlastnostech služby jsou uvedeny přímo na webových portálech, https://www.fajn-brigady.cz/pridat-uchazece.html (pro www.fajn-brigady.cz), https://www.inwork.cz/pridat-uchazece/ (pro www.inwork.cz).
Inzerent – každá fyzická nebo právnická osoba, která si vytvoří svůj účet, sloužící k inzerci pracovních pozic, tj. například vkládání, upravování či mazání nabídek práce/brigád i dalších úprav a činností související s inzercí (např. úprava nastavení firmy aj.). Inzerce pracovních nabídek je buď zdarma, nebo placená, viz rozlišení dále. Údaje o hlavních vlastnostech nabízených služeb jsou uvedeny na https://www.fajnsprava.cz/nase-sluzby.html.
Zájemce o brigádu může odpovědět na konkrétní inzerát i bez registrace; odpovídá přímo inzerentovi a mezi ním a provozovatelem nevzniká smluvní vztah poskytnutí služby. Provozovatel pouze po určenou dobu zpracovává osobní údaje takového zájemce, a to jméno, příjmení, e-mail a telefon. Tyto osobní údaje budou zpracovávány po dobu dle čl. 3 Informace o zpracování osobních údajů.
Služby – veškeré činnosti poskytované provozovatelem na příslušném Webu, a to buď poskytované zdarma nebo v placené formě.
Ceník – přehled všech služeb poskytovaných provozovatelem Zákazníkům za úplatu, s uvedením jednotlivých cen.
Oficiální (kontaktní) email – email, který může být uvedený na Webu v sekci Kontakt, sloužící k oficiální emailové komunikaci s provozovatelem. Tímto e-mailem je: zbynek@fajn-brigady.cz (dále jen „Email“). Kontaktní telefonní spojení: + 420 775 377 727 (Z. Hrtáň).
Administrační rozhraní – vlastní interní administrační systém Provozovatele, sloužící ke snadnější práci Zákazníka, sloužící především k zadávání, úpravě či archivaci nabídek, přehledu objednaných služeb a dalších souvisejících činností.
2. Účet inzerenta a práva a povinnosti inzerenta
2.1. Inzerent má po provedení registrace přístup do svého uživatelského rozhraní (dále jen „účet inzerenta“).
2.2. Inzerent je v rámci registrace povinen zadat IČ společnosti, které je oprávněným k uzavření Smlouvy (rámcové i dílčích) pověřeným zaměstnancem nebo statutárním orgánem, nebo své IČ v případě, kdy provádí registraci jako osoba samostatně výdělečně činná. Inzerent není povinen zadat IČ v případě, kdy bude vystavovat inzerát pouze pro své soukromé (nepodnikatelské) účely (např. shání výpomoc v domácnosti). Pokud Inzerent vystaví inzerát pro jiné než soukromé (nepodnikatelské) účely, aniž by v rámci procesu registrace zadal IČ, jedná se o porušení podmínek Smlouvy.
Naše webové portály nemohou nést zodpovědnost za podvodné registrace na reálné identifikační číslo (IČ) firmy, které je veřejně dostupné. V případě, že dojde ke zneužití IČ Vaší firmy na našich Webech, doporučujeme nahlásit vše co nejdříve Policii České republiky. Jakmile nám bude doručená žádost o poskytnutí informací, dodáme pro vyšetřování obratem všechna dostupná data o Zákazníkovi, který provedl registraci.
2.3. Inzerent je povinen v účtu Inzerenta uvádět správně a pravdivě všechny údaje a dále je povinen udržovat tyto údaje aktuální. Poskytovatel má za to, že údaje uvedené v účtu inzerenta jsou správné a aktuální, neinformuje-li ho inzerent jinak.
2.4. Přístup k účtu Inzerenta je zabezpečen uživatelským jménem tvořeným e-mailovou adresou Inzerenta a heslem. Inzerent se zavazuje přístupové údaje ke svému účtu chránit a nesdělovat je třetí osobě. V případě zneužití či zjištění podvodného jednání ohledně účtu je třeba toto ihned nahlásit provozovateli, popř. orgánům činným v trestním řízení.
2.5. Inzerent bere na vědomí, že účet Inzerenta nebo webový portál nemusejí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na provozní výpadky sítě Internet, nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. Poskytovatel nenese odpovědnost za majetkovou újmu způsobenou případnou dočasnou nedostupností Webu.
2.6. Registrací získá Inzerent přístup do vlastního uživatelského rozhraní a může vystavovat inzeráty pro oba webové portály a volit z provozovatelem aktuálně nabízených placených i neplacených služeb.
2.7. Poskytovatel je oprávněn po předchozím upozornění Inzerenta zablokovat/zrušit účet inzerenta, pokud inzerent porušil Smlouvu vč. těchto podmínek a ani po upozornění nedošlo v přiměřené lhůtě k nápravě. Jestliže se alespoň 1x za 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců od posledního přihlášení nepřihlásí uživatel do svého uživatelského účtu, může být uživatelský účet ze strany poskytovatele zrušen, a to po předchozím e-mailovém upozornění. Inzerent bere na vědomí, že při zrušení účtu Inzerenta (z jakéhokoli důvodu) budou smazány i na tomto účtu případně připsané kredity, bez jakékoli finanční kompenzace.
2.8. Poskytovatel je oprávněn i bez předchozího upozornění pozastavit přístup k účtu Inzerenta nebo jej zrušit v případě, že je zde podezření, že Inzerent v rámci užívání služby porušuje právní předpisy či práva třetích osob, zneužívá poskytovatelem nabízené služby či uvádí třetí osoby v omyl. Inzerent nemá nárok na náhradu škody a ani jakoukoli finanční náhradu. Věta poslední čl. 2.7. platí při zrušení účtu obdobně.
2.9. Poskytovatel není odpovědný za majetkovou ani nemajetkovou újmu osoby vzniklou v důsledku užívání služby s výjimkou újmy způsobené úmyslným škodným jednáním poskytovatele.
2.10. Účet Inzerenta lze kdykoli zrušit i samotným Inzerentem v uživatelském rozhraní. Zrušením účtu dochází k automatickému k vypovězení Smlouvy (jakož i dílčích smluv) ze strany Inzerenta bez výpovědní doby s účinností ke dni zrušení účtu. Věta poslední čl. 2.7. platí při zrušení účtu obdobně.
2.11. Po zrušení účtu jsou zadané údaje ještě 90 dnů archivované (pro případ požadavku na obnovení údajů) z důvodu oprávněného zájmu poskytovatele a poté jsou údaje odstraněny.
2.12. Inzerent je povinen odpovědět na každou odpověď, kterou obdržel v souvislosti s vystaveným inzerátem. Odpověď může být generována a zasílána z uživatelského účtu jako automatická odpověď. Neodpoví-li Inzerent na všechny obdržené odpovědi, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek Smlouvy s provozovatelem.
2.13. Po obsazení pracovní pozice, na kterou byl inzerát vystaven, je Inzerent povinen inzerát smazat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 dní. Nesmaže-li Inzerent inzerát ve stanovené lhůtě, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek Smlouvy s provozovatelem.
2.14. Po smazání inzerátu je inzerát veden v historii inzerátů, odkud si jej Inzerent může ve svém uživatelském účtu v případě opětovného hledání pracovníků na obdobnou pozici obnovit. Záznamy o inzerátu (historie) jsou vedeny po celou dobu vedení uživatelského účtu; odpovědi na ně jsou ukládány pouze po omezenou dobu uvedenou v uživatelském účtu. Zároveň dané inzeráty mohou být vedeny v indexu vyhledávacích nástrojů (google, seznam) a lze se prostřednictvím daných vyhledávacích nástrojů na inzerát prokliknout i po jeho ukončení. U daného inzerátu je uvedeno, že již není aktivní a nedá se na ni přes odpovědní formulář reagovat. V případě potřeby si může Inzerent sám dané inzeráty z historie inzerátů smazat a to přes záložku historie inzerátů ve svém účtu.
2.15. Inzerent odpovídá za veškerý obsah inzerátu, který bude vložen a případně i zveřejněn na jeho uživatelském účtu. Při zveřejňování obsahu je Inzerent povinen zajistit, aby byly dodrženy všechny aplikovatelné právní předpisy, zejména pak předpisy týkající se ochrany osobních údajů, autorských práv a práv průmyslového vlastnictví, jakož i vyhoví zákazu diskriminace.
2.16. V případě, že se inzerent dozví o protiprávní povaze obsahu, který je zveřejněn na jeho uživatelském účtu, zavazuje se jej ihned smazat či pozměnit tak, aby nebyl závadný. To stejné platí pro případ, že inzerentovi v minulosti náležel právní titul k užívání obsahu, avšak tento právní důvod pominul. V případě, že nedojde k odstranění /úpravě inzerátu přímo Inzerentem, může provozovatel po předchozím vyrozumění Inzerenta a poskytnutí přiměřené lhůty k nápravě inzerát smazat.
2.17. V případě, že provozovateli vznikne v souvislosti s obsahem zveřejněným na uživatelském účtu Inzerenta jakékoliv majetková či nemajetková újma, zavazuje se ji inzerent nahradit v plné výši, a to nejpozději do 14 dní ode dne, kdy byl k její náhradě provozovatelem vyzván.
2.18. Inzerent:
• může čerpat jen služby, které má objednané v rámci Smlouvy, popř. dílčí smlouvy a uhrazené (není-li výslovně sjednáno jinak) a inzerci může využívat buď:
a) vlastními silami, osobně,
b) případně může na využívání těchto služeb pověřit odpovědnou osobu, která zastupuje (a jedná jménem) Inzerenta - může to být např. personalista (-tka) v dané společnosti, asistent (–ntka); tato osoba potvrzuje, že má právo zadávané informace zveřejňovat.
• odpovídá za obsahovou stránku pracovních nabídek či dalších informací jím zveřejněných na Webu, zejm. za jejich správnost, pravdivost, soulad s právními předpisy
• odpovídá se za to, že v případě uveřejnění jakéhokoliv loga, fotografie, materiálů, názvu společnosti či jakéhokoliv jiného obsahu duševního vlastnictví, autorského zákona nebo ochranných známek má k tomuto zveřejnění všechna práva, licence či souhlasy od dotčeného subjektu (dotčených subjektů);
• je plně odpovědný za inzerci zadávanou ze svého účtu, v případě zneužití mu nepřísluší náhrada neoprávněně vyčerpaných služeb cizí osobou;
• zavazuje se, že kontakty na zájemce o práci získané prostřednictvím využíváním služeb provozovatele nepoužije pro svou potřebu, neposkytne je třetím osobám (mimo odpovědné osoby v souvislosti s pracovní pozicí), či je nijak nezneužije;
• zavazuje se, že bude využívat objednané služby provozovatele pouze k obsazení pracovní pozice nebo činností s tím těsně souvisejících (např. prezentace společnosti jako zaměstnavatele u reklamních služeb);
• nesmí kopírovat, distribuovat či jinak dále zveřejňovat jakýkoliv obsah Webu bez písemného souhlasu provozovatele;
• zavazuje se, že veškeré informace získané v rámci spolupráce s provozovatelem či v jakékoliv spojitosti s Webem (např. know-how, marketingové záležitosti, obchodní podmínky, způsob spolupráce s provozovatelem i další skutečnosti), bude považovat za obchodní tajemství a nebude je dále šířit, a to ještě minimálně 2 roky od skončení spolupráce s provozovatelem
• nesmí uvádět v pracovních pozicích jen obecná, nejasná tvrzení;
• souhlasí s tím, že provozovatel může některé údaje zadané Inzerentem (např. typ nabízené pozice, počet zadaných inzerátů) použít k vytváření souhrnných statistik a přehledů, či jinak dále využívat, vždy však jen za předpokladu zachování anonymity Inzerenta;
• nese za veškeré své jednání (dotčení či porušení jakýchkoliv práv třetích osob či jakékoliv jiné skutečnosti) plnou odpovědnost se všemi následky a důsledky; případnou škodu je povinen Provozovateli neprodleně uhradit po výzvě Provozovatele.
Poskytovatel informuje Inzerenty, že aktivujete-li si na svém účtu funkci povinného přikládání životopisů při odpovědi na inzerát, tak se snižuje minimální garantovaný počet odpovědi na inzeráty (odhadem poskytovatele) o 20 % (pokud využíváte zaplacené topování své inzerce).
3. Podmínky inzerce – pravidla, rozdělení, místo, četnost a délka vystavení inzerátu
3.1. V rámci území jednoho města lze vystavit maximálně 6 různých inzerátů na každém webovém portále, není-li s poskytovatelem individuálně dohodnuto jinak. Omezený počet je stanoven z toho důvodu, aby nebylo ve výpise brigád/práce 15 podobných inzerátů od jedné firmy v jednom městě hned za sebou. Nabídky se uživatelům posílají rovněž e-mailem (tzv. newsletter) - ani zde nepůsobí hromadné nabídky od stejné firmy dobře. Uchazeči se z odběru newsletteru následně odhlašují, nechodí na web a klesá celková odezva na inzeráty. Pokud tedy chcete vložit více inzerátů, rozložte jejich vložení do více dnů. Výše uvedené počty jsou nastaveny obecně, je možné vše řešit i individuálně. Po vzájemné domluvě je možné za určitých podmínek (např. dle typu inzerce) počet denně vložených inzerátů navýšit - v případě Vašeho zájmu o navýšení počtu nás prosím kontaktujte.
3.2. V rámci území Hlavního města Prahy (tedy i jednotlivých městských částí) nelze pro stejnou pozici vystavit více inzerátů.
3.3. Inzerát lze vystavit krátkodobě /na dobu 2 (toto neplatí pro www.inwork.cz) nebo 7 dní/ nebo dlouhodobě /14 dní/.
3.4. Vystavení inzerátu krátkodobě je možné pouze v případě, kdy Inzerent:
a) hledá malý počet brigádníků;
b) hledá brigádníky jednorázově (např. pro vykládání kamionu následující den);
c) začátek brigády začíná v krátkém časovém období po vystavení inzerátu.
3.5. Pokud není dán některý z důvodů pro vystavení krátkodobého inzerátu, je nutné vystavit inzerát dlouhodobě.
3.6. Hodlal-li by Inzerent opakovat inzerát, je nutné místo jeho opakování zvolit dlouhodobé vystavení. Pokud bude Inzerent opakovaně vystavovat inzerát se stejným nebo obdobným obsahem (namísto dlouhodobého vystavení), bude se takové jednání považovat za porušení podmínek Smlouvy s poskytovatelem. Poskytovatel si vyhrazuje právo posoudit, zda se jedná o opakované vystavení inzerátu se stejným nebo obdobným obsahem.
3.7. Do 1 inzerátu lze sloučit max. 3 nabídky, které mají podobnou náplň práce, nabídky se liší jen výběrem směn, typem úvazku apod. (nelze zde vložit několik jakoby samostatných inzerátů).
3.8. V nabídce práce i brigád je zakázáno uvádět www. stránku nebo jinou formu odkazovat na webové stránky či aplikace mimo pracovní portály poskytovatele. Rovněž je zakázáno vkládat nestandardní znaky (jako například hvězdičky, podtržení, doplňkové symboly aj.) či jiné symboly i skutečnosti, které přímo nesouvisí s nabízenou pracovní pozicí. Zakázáno je taktéž uvádět do inzerátu pobídku k tomu, aby uchazeči dorazili na pohovor na konkrétní adresu – je nutné, aby využili tlačítko odpovědět nebo si zobrazili telefon. Jedině tak je možné měřit relevantní statistiky účinnosti inzerce na portálech.
3.9. V případě inzerce nabídky do jiného města, než ve kterém je nabízená daná práce, je možné inzeráty zadávat zdarma pouze do města v přiměřené dojezdové vzdálenosti od místa výkonu práce (cca do 40 km vzdálenosti; není možné inzerovat takovou nabídku v městě třeba 100 km vzdáleném). V případě, že se u dané pozice nabízí možnost ubytování a hledají se zájemci z celé ČR, je možné si najednou vystavit max. 3 takové inzeráty zdarma. Při inzerci většího počtu vzdálenějších měst je již inzerce zpoplatněná dle individuálního ceníku, který zašleme na požádání (platí se jen jednorázový poplatek v závislosti na době inzerce, typu či rozsahu inzerce).
3.10. Inzerent může zveřejněnou nabídku upravit pouze při překlepu nebo v případě nezáměrného a mylného uvedení některých parametrů (např. nabízeného platu, data nástupu apod.) či v případě změny některé ze zásadních informací (např. posunutí data nástupu, zvýšení mzdy apod.), přičemž povaha inzerátu a pracovní pozice musí zůstat stejná. Je zakázáno nabídku upravovat tak, aby se po úpravě v nabídce nabízela jiná pracovní pozice. V tomto případě bude daná nabídka smazána Provozovatelem bez nároku na navrácení poplatku za zveřejnění této pozice a Inzerentovi může být pro hrubé porušení podmínek inzerce zablokována.
3.11. smazání inzerátu Inzerentem, doba vystavení:
Jakmile má Inzerent požadovanou pozici již obsazenou, je nutné inzerát ručně smazat v uživatelském účtu. Váš inzerát může být také předčasně smazán poskytovatelem v případě, že danou pozici pravděpodobně z již došlých odpovědí obsadíte (dle její povahy, počtu hledaných brigádníků), např. když hledáte 2 brigádníky na doplňování zboží, a přišlo Vám již např. 30 či více odpovědí. Kdybyste náhodou brigádu i tak neobsadili, je možné si inzerát zadat znovu (avšak až poté, co jste kontaktovali všechny potenciální zájemce).
Doba vystavení inzerátu je buď pevně určená (1 možnost), případně si Inzerent může vybrat z více možností, nabídne-li mu to systém při zadávání inzerátu. Provozovatel může zadanou nabídku práce upravit (např. doplnit chybějící informace, opravit překlepy, smazat nepovolené znaky aj. ) i bez předchozího upozornění Inzerenta.
3.12. Inzerce zdarma, placená inzerce, zakázaná inzerce, inzerce do zahraničí – podmínky pro inzerenta:
A) INZERCE ZDARMA
Zahrnuje jakékoli inzeráty na pracovní pozice, které Inzerent hledá, a to bez rozlišení délky pracovní doby, náročnosti výkonu práce, mzdy, místa výkonu práce, pozice atd.
Rozsah inzerce zdarma pro každý z webových portálů (počet inzerátů zdarma v každém kalendářním měsíci pro každého inzerenta) určuje poskytovatel. Inzerent je oprávněn volit mezi umístěním na pracovní portál www.fajnbrigady.cz a www.inwork.cz, Aktuální rozsah inzerce zdarma je vždy uveden na https://www.fajnsprava.cz/cenik.html.
B) PLACENÁ INZERCE – doběhnutí aktuálních TARIFŮ a převod na KREDITOVÝ SYSTÉM; kreditové balíčky
Pokud inzerent již přede dnem aktualizace těchto podmínek zakoupil u poskytovatele jakýkoli typ TARIFU, u kterého zatím neuplynula sjednaná doba inzerce zvoleného počtu inzerátů dle Smlouvy (dílčí smlouvy), může inzerent takový tarif vyčerpat dle bez jakýchkoli změn. Po uplynutí doby čerpání jakéhokoli TARIFU (bez ohledu na jeho vyčerpání inzerentem či nikoli), pokud nebylo jeho čerpání zahájeno, systém TARIFU zaniká bez jakékoli finanční náhrady. Ustanovení čl. 5.5. zde platí přiměřeně. Inzerent má možnost pro další objednávku konkrétních placených služeb využít už pouze tzv. kreditového systému.
Pokud inzerent nezakoupil žádný typ TARIFU, po změně systému placených služeb bude moci zakoupit služby již v rámci tzv. kreditového systému.
Kreditový systém: Inzerent si zvolí dle své úvahy z aktuální nabídky poskytovatele tzv. kreditový balíček (s příslušným počtem kreditů a cenou) pro možnost inzerovat, jakož i pro možnost využít další placené služby dle aktuální nabídky. Aktuální nabídku vidí Inzerent také ve svém účtu. Tzv. kreditový balíček (dále jen „Balíček“) zvoleným způsobem poskytovateli uhradí. Balíček je univerzální, v rámci účtu Inzerenta lze použít jak na služby prostřednictvím www.fajnbrigády.cz, tak na www.inwork.cz. Balíček lze využít jak na inzerci, kde nemá žádné časové omezení, tak lze použít pro využití dalších placených služeb poskytovatele, kde již může být časové omezení dané povahou služby, které je vždy uvedeno u jednotlivé služby (např. topování). Balíček je inzerent oprávněn čerpat až do vyčerpání kreditů v něm; počet kreditů vidí uživatel při přihlášení do účtu Inzerenta. Inzerent může kdykoli bez omezení zakoupit další Balíčky, čímž dojde ke zvýšení počtu kreditů pro Inzerenta v účtu inzerenta. Pokud má Inzerent na svém účtu Inzerenta stav 0 kreditů či méně kreditů, než je přípustné pro čerpání jím zamýšlené služby, lze zvolenou službu realizovat pouze jako tzv. jednorázovou službu (v ceníku pod názvem „jednorázově“) tak, že inzerent dokoupí potřebný počet kreditů pro její realizaci.
Aktuální cena za poskytované služby je uvedena na https://www.fajnsprava.cz/nase-sluzby.html, poté vždy při rozkliknutí jednotlivého typu služby a zvolení položky „brigáda“ pro www.fajnbrigády.cz nebo položky „práce“ pro www.inwork.cz. Cena je platná v den uzavření Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, tj. objednávky služeb. Uvedené ceny jsou cenami bez DPH, k jejich výši je nutné připočíst zákonnou výši DPH, a to 21 %, není-li v těchto podmínkách a na příslušné webové stránce uvedeno jinak.
Kredity jsou dodány, popř. jiné placené služby jsou dodány, po připsání finanční částky poskytovateli ihned dle § 1959 zákona č. 89/2012 Sb., OZ), a to připsáním kreditů na účet uživatele.
Způsob platby:
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay – okamžitá platba;
- bezhotovostně platební kartou on line
- bezhotovostně na bankovní účet poskytovatele, a to v případě individuální domluvy s poskytovatelem na základě daňového dokladu vystaveného poskytovatelem. Na souhlas poskytovatele s tímto způsobem platby nemá Inzerent právní nárok. V případě takového způsobu platby lze poskytnout služby již ve lhůtě splatnosti daňového dokladu. Nebude-li však daňový doklad Inzerentem řádně a včas uhrazen, je poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování služby až do okamžiku plné úhrady částka na daňovém dokladu.
Platba se má za uhrazenou jejím připsáním na bankovní účet poskytovatele.
Přizpůsobení ceny osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování: ne.
Pro uplatnění práv z vadného plnění platí u služby jako nehmotné movité věci § 2099 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Dále jde-li o spotřebitele, platí také zákon č. 634/1982, o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Poprodejní servis se neposkytuje.
Smluvní záruka za jakost – neposkytuje se; pouze zákonná práva z vadného plnění.
C) ZAKÁZANÁ INZERCE A DALŠÍ PORUŠOVÁNÍ PODMÍNEK INZERCE
Pro veškeré typy inzerce (bez ohledu na jejich úplatnost) se zakazují inzeráty, které jsou v rozporu s těmito podmínkami, Smlouvou či dílčí smlouvou, platnými právními předpisy ČR či přímo vykonatelnými nařízeními EU (dále jen „zakázaná inzerce“). V případě, že by Inzerent při své inzerci pracovní pozice prostřednictvím kteréhokoli webového portálu provedl zakázanou inzerci, dochází k porušení smlouvy, jejíž nedílnou součástí jsou i tyto podmínky, a provozovatel je oprávněn požadovat jednorázovou smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jednotlivé porušení; náhrada majetkové či nemajetkové újmy tímto není dotčena. Současně je provozovatel oprávněn zakázanou inzerci a/nebo při porušení podmínek Inzerentem dle tohoto bodu takový inzerát (bez kompenzace) z důvodu preventivního předcházení škodám smazat tak, aby nebyl veřejně dostupný, a to bez jakéhokoli finanční náhrady.
Zakázanou inzercí jsou zejm.:
• inzeráty, které jsou v rozporu s platnými právními předpisy v ČR;
• jsou v rozporu s dobrými mravy, poctivým jednáním a etickými pravidly;
• obsahují tématiku týkají se drog či jiných návykových látek, rasismu a dalších nevhodných témat;
• poradci zdravého životního stylu;
• v nabídce není jasně popsána a definována pracovní pozice, obsahují pouze obecné informace (obsahující např. texty „Pro více informací napište“);
• nabízení prodeje parfémů či zprostředkování takového prodeje;
• inzeráty vyžadující vstupní poplatek za informace k práci či její zajištění;
• různé erotické služby (včetně erotických masáží, společnice, tanečnice, brigády, kde je brigádník obnažen);
• kompletace tužek, propisek z domova, plnění obálek z domova;
• fungují na principu multilevel marketingu (tzv. MLM) nebo „letadla“, pyramidové prodeje;
• finanční poradci, pojišťovací poradci ani jiné pracovní pozice související s těmito obory, např. administrativní pracovník/ce, asistent/ka apod.;
• konzultanti/poradci v energiích ani jiné pracovní pozice související s tímto oborem;
• nedůvěryhodné administrativní brigády i práce, kde chybí řádný popis firmy, přesná specifikace práce, s nepřiměřenou mzdou či mzdou neodpovídající mzdovým tarifům apod.;
• nabídky, kdy není žádná odměna (i když je možný příslib odměny do budoucna, jestliže se projekt vyvine dobře apod.);
• práce není podložená pracovní smlouvou či dohodou o pracích konaných mimo pracovní poměr (práce načerno);
• poškozuje dobré jméno provozovatele či jiných firem, zejm. jiných Inzerentů;
• uvádí nepravdivé informace či informace, k nimž nemá oprávnění je zveřejňovat (informace o třetích osobách, ochranné známky apod.);
• testování léků;
• není také možné inzerovat brigády, kdy je potřeba pro výkon brigády určitý finanční vklad (např. nakoupení produktů určité společnosti, které se pak prodávají dále, např. v oblasti kosmetiky, výživového poradenství apod.) či brigády typu zpracování podkladů pro seminární práce z domova a další.
• inzeráty nabízející modeling a s tím spojené činnosti, činnosti modelingových agentur
V případě, že provozovatel zjistí i jiné porušování podmínek inzerce, než je zakázaná inzerce, zejména, nikoli však výlučně:
• jednání Inzerenta spočívající v jakémkoli porušení podmínek inzerce v čl. 2.18., 3.1., 3.2. a dále 4.1., 4.2. a 4.3.;
• jednání Inzerenta spočívající v nedbalostním nebo úmyslně nepravdivém popisu nabízené pozice (např. neodpovídající skutečné pracovní pozici, nepravdivé mzdové ohodnocení) nebo uvádějící v popisu této pozice jakékoli nepravdivé či zkreslené a zavádějící informace;
• v případě jakéhokoli opakovaného nebo hrubého porušení Smlouvy, dílčí smlouvy, těchto podmínek či jejich obcházení;
je oprávněn kromě jiného požadovat po Inzerentovi jednorázovou smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jednotlivé porušení; náhrada majetkové či nemajetkové újmy tímto není dotčena.
Provozovatel může vyzvat Inzerenta k úpravě nabídky nebo nabídku okamžitě odstranit i bez předchozího oznámení (především když se mu jeví jako podezřelá, nevhodná, v rozporu se zákonem či smluvními ujednáními).
V případě smazání inzerátu provozovatelem se platba za toto vložení nabídky nevrací, pokud k tomu došlo v důsledku předchozího porušení povinností ze strany Inzerenta.
D) INZERCE DO ZAHRANIČÍ
Specifickou oblastí je inzerce nabídek do zahraničí. Vkládat nabídky do zahraničí je povoleno pouze firmám či agenturám, které mají příslušná oprávnění k provozování této služby (po doložení příslušných oprávnění, splňující zákonné podmínky, provozující službu legálně). Inzerce nabídek do zahraničí pro soukromé osoby není povolená, stejně tak nebude umožněná firmám či agenturám, jestliže příslušná povolení nebudou dodána.
3.13. Inzerent souhlasí s tím, že Provozovatel může jeho nabídky zobrazit kromě Webů www.fajn-brigady.cz, www.inwork.cz, www.flek.cz i na dalších místech pro podporu odezvy na inzerci, a to jak v „online" verzi - na internetu, např. na spolupracujících www stránkách, na stránkách univerzit atd., tak i v tištěné verzi - na nástěnkách na vysokých školách, na letáčcích rozdávaných studentům aj. U nabídek můžou být uvedené všechny informace k nabídce, které inzerent při zadal při vytváření nabídky (např. název firmy, popis pozice, mzda, datum nástupu aj.) s tím, že nadpis i popis pozice může být Provozovatelem částečně upraven - např. zkrácen text (z důvodu omezeného místa na informace o brigádě), avšak vždy tak, aby obsah nabídky byl vždy zachován ve smyslu, jakým byla nabídka inzerentem zadána (tj. nebudou se u nabídky vymýšlet nepravdivé informace).
Inzerent také souhlasí s tím, že logo jeho firmy může být zveřejněno na internetových stránkách provozovatele - jako firmy, která na stránkách provozovatele inzeruje své pracovní nabídky (nebo je zde dříve inzerovala). V případě, že Inzerent s případným zveřejněním jeho loga nesouhlasí, po písemném oznámení přes oficiální kontaktní formulář provozovatele může tuto skutečnost nahlásit, nejpozději do 3 pracovních dní Provozovatel toto logo ze svých internetových stránek odstraní (zobrazení loga u nabídek Inzerenta je něco odlišného, zde si logo nahrává a spravuje sám Inzerent).
Provozovatel může na nezbytně nutnou dobu, maximálně dle čl. 3 Informace o zpracování osobních údajů, uchovávat odpovědi od uchazečů i ve své evidenci, a to z důvodu kontroly správnosti doručování odpovědí inzerentům či jako zálohu pro případ, že Inzerent má uvedený špatný email a odpovědi se k němu nedostanou - v tom případě je možné na vyžádání přeposlat Inzerentovi příslušné odpovědi (po ověření Inzerenta).
Provozovatel v žádném případě nebude tyto odpovědi číst ani jakkoliv používat žádné údaje z odpovědí pro svoji potřebu. Přístup k těmto odpovědím je odpovídajícím způsobem zabezpečen a chráněn.
E) SPOLEČNÉ
3.14. U každého inzerátu je stabilně umístěn tzv. šancemetr. Jedná se o orientační odhad šance uchazeče na získání brigády, která vychází z poměru přijatých odpovědí vůči požadovanému počtu volných míst. Tento ukazatel jsme zavedli z důvodu, aby uchazeči věděli, jak velkou šanci mají na získání brigády vzhledem k počtu již odeslaných odpovědí. Pro inzerenty má přidanou hodnotu ukazatel v tom, že v případě splnění určitého počtu odpovědí budou uchazeči touto formou informováni a nemusí tak řešit stovky odpovědí. Odstranění nebo skrytí šancemetru není možné.
3.15. Pro období od vyhlášení nouzového stavu, stavu ohrožení státu či válečného stavu (vše na celorepublikové úrovni), popř. od vyhlášení mimořádných (ochranných) opatření ministerstvy či jinými orgány veřejné správy je připravena pro potřeby integrovaného záchranného systému a zdravotnických, sociálních, neziskových i vzdělávacích zařízení v České republice pozice humanitární pomoc. Slouží pro shánění nezbytných dobrovolníků, kteří nejsou za svou práci nijak finančně ohodnocení. Inzeráty s touto pozicí se neodečítají z účtu Inzerenta v případě tarifů ani kreditů, jejich vystavení je kompletně zdarma nad rámec placené i neplacené inzerce a je jim přiřazený ve výpisu nabídek na webu štítek HUMANITÁRNÍ POMOC. Stejně jako všechny ostatní inzeráty podléhají tyto nabídky posouzení od našich správců inzerce, zda splňují všechny podmínky pro zveřejnění v této kategorii.
3.16 Provozovatel si vyhrazuje právo smazat předčasně placenou inzerci v případě, že má již více než 40 odpovědí, protože zde je velká šance obsazení hledané pozice. Současně si vyhrazuje právo neschválit inzerát, který se již dříve ve stejném či podobném znění nebo náplni práce zveřejňoval.
4. Podmínky inzerce – duplicitní inzeráty
4.1. V rámci území jednoho města může (posuzuje se dle názvu města v inzerátu) inzerent vystavit pouze jeden inzerát pro danou pozici. Čl. 3.1. platí bez změny. V případě, že Inzerent vystaví pro území jednoho města dva nebo více inzerátů, nesmí být dva a více inzerátů vystaveno pro stejnou nebo obdobnou pozici. Inzerát musí být přesně vymezen co do pracovní pozice a místa výkonu práce.
Příklad č.1:
V případě, kdy Inzerent text již aktivního inzerátu lehce upraví (např. skladník Praha a následně pracovník Praha, přičemž pracovní náplň je stejná), jedná se stále o vložení duplicitního inzerátu. Také není možné inzerát předčasně smazat a vystavit jej následně znovu ani si vystavit stejný inzerát z různých účtů (i když je v rámci 1 účtu unikátní).
Příklad č.2:
V případě, kdy Inzerent hledá do provozovny např. brigádníka na doplňování nápojů a na doplňování ovoce, je možné vystavit jen jeden inzerát, ve kterém budou specifikovány dvě různé činnosti (není možné mít aktivní 2 inzeráty, které jsou téměř totožné, lišící se jen detaily - když jsou třeba na různou pobočku jen kousek vedle).
V případě inzerátů, kde se hledá lektor/ka kroužků pro děti, platí pravidlo, že je možné mít v 1 inzerátu více kroužků, avšak musí být tematicky podobné, tj. můžete v 1 inzerátu hledat např. lektora/ku hudebního kroužku, hry na flétnu nebo zpěvu. Je to z důvodu, aby uchazeči nebyli zmatení a věděli na první pohled, na jaký typ nabídky odpovídají.
4.2. Pokud bude Inzerent opakovaně vystavovat duplicitní inzeráty, bude se takové jednání považovat za porušení podmínek Smlouvy, dílčí smlouvy a těchto podmínek. Poskytovatel si vyhrazuje právo posoudit, zda se jedná o duplicitní vystavování inzerátů se stejným nebo obdobným obsahem.
Opakovaným jednáním Inzerenta se pro účely těchto podmínek rozumí již druhý inzerát (jednání) bez ohledu na dobu tohoto inzerátu a jeho odstup od prvního inzerátu, za předpokladu, že prvním i druhým jsou porušovány jakékoli (i rozdílné) podmínky zde uvedené či podmínky Smlouvy, resp. dílčí smlouvy.
4.3. Jeden Inzerent je povinen mít registrován pouze jeden uživatelský účet; pokud Inzerent vytváří více uživatelských účtů (úmyslně i nedbalostně) s cílem obcházet tyto podmínky, Smlouvu či dílčí smlouvu tak, aby zmařil jejich smysl, účel a limity, jde o nedovolené jednání, které znamená svými důsledky porušení povinností Inzerenta. Pokud vystavuje Inzerent stejné nebo podobné nabídky na 1 pozici z více uživatelských účtů, jde o porušení povinností Inzerenta a budou mu sloučeny do jednoho. Za porušování podmínek se bere také jednání, kdy si Inzerent úmyslně vytváří více uživatelských účtů, aby obešel aktuálně platný limit portálu pro inzerci zdarma. Vyhrazujeme si právo sloučit účty do jednoho při důvodném podezření na porušování našich podmínek inzerování.
5. Další placené služby pro inzerenty – typy služeb, některá pravidla pro objednávku, sankce:
5.1. Inzerent může kromě inzerce zdarma či placené inzerce zakoupit další placené služby, které jsou v aktuální nabídce služeb pro oba webové portály na https://www.fajnsprava.cz/nase-sluzby.html. Takové služby může Inzerent čerpat po předchozím uzavření Smlouvy, resp. dílčí smlouvy o nich (zejm. sjednáním začátku a obsahu čerpání služeb, jejich úhradou či dalších skutečností) s provozovatelem, a to jakýmkoli prokazatelným způsobem na dálku bez současné přítomnosti stran. Smlouva, resp. dílčí smlouva, je uzavřena dohodou o podstatných náležitostech, zejm. předmětu, ceně a délce poskytování služby. Inzerent musí před čerpáním dané služby dodat provozovateli do sjednaného data veškeré příslušné podklady například loga, popisky aj. (vyžaduje-li to povaha dané služby), ke kterým má všechna oprávnění je zveřejňovat. Provozovatel spustí danou službu v nejbližším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů od uzavření smlouvy, resp. dílčí smlouvy. Nastavení a zprovoznění XML souboru a další podmínky se řeší dle vzájemné domluvy provozovatele a poskytovatele tohoto souboru.
Současně je možné v případě Inzerentů s velkým objemem inzerce i individuálně sjednat i jiné služby, tzv. na klíč, které nejsou v nabídce služeb a ceníku uváděny. Takové služby jsou předmětem individuálního vyjednávání stran.
5.2. Další placené služby mohou spočívat např. v nadstandardní propagaci vybraných nabídek, spočívající např. v přednostní inzerci (topování), zobrazení pozice mimo klasický výpis nabídek aj. dle aktuální nabídky poskytovatele.
Podrobnější informace o topování:
- Topování inzerátu spočívá v časově omezeném zobrazování inzerátu (dle volby inzerenta) na předních místech zobrazení výběru inzerátů a jeho vizuálním zvýraznění. Inzerent volí mezi Topováním a VIP topováním; hlavní paramenty těchto služeb, jejich časová platnost a cena jsou uvedeny na https://www.fajnsprava.cz/cenik.html v sekci topování, a to zvlášť pro inzerci na www.fajnbrigády.cz a zvlášť pro www.inwork.cz.
Topování je placená služba nad rámec placené inzerce. Cena za topování je vždy je rozdělena do 3 cenových pásem (1. pásmo: Praha, 2 pásmo: krajská města dle krajského uspořádání v ČR s výjimkou Prahy, 3. pásmo: ostatní). Inzerent může zakoupit službu topování inzerátu i jako samostatnou službu, kdy zvolí lokalitu podle shora uvedených 3 pásem, vybere z nabídky časové období, tím zvolí cenu a cenu uhradí některým ze způsobů dle nabídky u platby. Inzerent může také topování uhradit tím, že si nejprve koupí Balíček z nabídky na shora uvedené webové stránce. Poté si může koupit v rámci kreditů připsaných na účtu uživatele službu topování; přepočet cen topování na kredity v daných balíčcích je uveden zvlášť pro www.fajbrigády.cz a zvlášť pro www.inwork.cz na https://www.fajnsprava.cz/cenik.html v sekci topování. Příslušný počet kreditů za službu topování bude stržen v rámci kreditů na účtu uživatele. I v případě úhrady prostřednictvím kreditů se zohledňují 3 cenová pásma; bližší specifikace v jednotlivých cenových pásmech je uvedena na https://www.fajnsprava.cz/cenik.html.
V rámci území 1 města (platí i pro hlavní město Prahu a její městské části) je možné mít současně aktivních maximálně 3-5 topovaných inzerátů. Pro 1 provozovnu téhož Inzerenta lze zároveň topovat jen inzeráty vystavené pro odlišné pozice. Topování je možné hradit penězi v Kč nebo prostřednictvím kreditů.
Topování inzerátu je provedeno ihned po obdržení platby (ev. při užití kreditů po připsání kreditů na uživatelský účet); ve výjimečných případech může být provedeno později. V případě pozdější aktivace topování nemá Inzerent žádný nárok na náhradu majetkové či nemajetkové újmy či finanční kompenzace, neboť ačkoli se Případně topování se spustí později, trvá však vždy po sjednanou dobu (tj. o nic se doba topování nezkrátí).
Je-li oprávněn Zákazník jakkoli volit rozsah služeb (např. na kterému Webu/Webech je inzerát zveřejněn), záleží volba na jeho úvaze. Zvolí-li umístnění inzerátu kromě Webů shora označených (či některého z nich) také na www.flek.cz, platí pro inzerát tyto obchodní podmínky i ve vztahu k inzerci na www.flek.cz, jenž má jinak podmínky samostatné. Samostatné obchodní podmínky www.flek.cz se v tomto případě nepoužijí. Zvolí-li Zákazník rozšířené zobrazení inzerátu (např. na partnerských pracovních portálech nebo ve srovnávačích práce) či zobrazení na sociálních sítích, bude se inzerát k naplnění smlouvy zobrazovat i tam.
5.3. Některá ujednání o objednávce služeb, sankce:
Objednávku služeb jako dílčí smlouvu v rámci Smlouvy provádí Inzerent vyplněním příslušného formuláře v rozhraní svého účtu Inzerenta, popř. zasláním zvláštního požadavku e-mailem nebo telefonicky. Objednávku je také možné poslat písemnou formou do sídla poskytovatele. Pro všechny tyto případy platí ustanovení těchto obchodních podmínek, neboť se Smlouva, resp. dílčí smlouva, uzavírá distančním způsobem, tj. bez současné fyzické přítomnosti stran. Dále je možné Smlouvu případně sjednat osobně při schůzce s jednatelem či oprávněným zástupcem Provozovatele. Smlouva je uzavřena v souladu s čl. 1.4. těchto podmínek.
U každé objednávky (není-li činěna prostřednictvím rozhraní účtu inzerenta) musí být uvedeny alespoň tyto informace:
- objednatel: obchodní jméno, kompletní poštovní a fakturační adresa, IČ příp. i DIČ
- kontaktní osoba: jméno, příjmení, telefon, email
- objednané služby: druh a rozsah, případně datum spuštění
Některé z těchto údajů můžou být zveřejněny na Webu, vyžaduje-li to povaha služby (např. uvedení kontaktních údajů společnosti u inzerátu apod.) nebo uvede-li jen inzerent v inzerátu. Provozovatel si také vyhrazuje právo zveřejnit na Webu některé údaje i mimo inzerát, např. název firmy či logo v katalogu firem, v přehledu Inzerentů Webu či na jiném místě.
Provozovatel je oprávněn od uzavřené Smlouvy, jakož i dílčí smlouvy, jednostranně odstoupit do doby, než bude Smlouva, resp. dílčí smlouva, splněna i bez uvedení důvodu. Dále je oprávněn od Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, odstoupit v případě opakovaných či hrubých porušení povinností ze strany Inzerenta. Provozovatel si také vyhrazuje právo v případě neúplných informací zažádat o doplnění nutných údajů, případně o ověření pravdivosti zadaných údajů.
5.4. Realizuje-li se platba prostřednictvím faktury (daňový doklad) a neuhradí-li Inzerent neuhradí fakturu řádně a včas, vzniká Provozovateli vůči Inzerentovi nárok na smluvní pokutu ve výši ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Nárok na náhradu majetkové újmy tím není dotčen. Do doby řádné úhrady faktury, vč. příslušenství a sankcí, s níž je Inzerent v prodlení zároveň může provozovatel pozastavit čerpání objednaných služeb bez nároku na náhradu, a to s výjimkou čerpání kreditů na služby připsaných na účtu inzerenta.
5.5. U služeb, které jsou vázány na určené období platnosti (např. topování), je nutné zahájit čerpání do konce doby jejich platnosti. Zahájením čerpání se rozumí počátek realizace, tj. (např. když Inzerentovi zbývá v balíčku 1 předplacený inzerát na 14 dní s platností balíčku do konce dubna, může si inzerát zadat nejpozději 30. dubna, přičemž inzerát bude dobíhat i v květnu, i když již balíček skončil; v květnu však již dále nebude možné zadávat nové inzeráty). Doběhnutí doby, tj. vyčerpání služby může časově přesahovat sjednané období platnosti. V takovém případě, je-li čerpání zahájeno, tak uplynutím doby nárok Inzerenta na vyčerpání služby nezaniká. V ostatních případech, není-li čerpání služby ve době platnosti ani zahájeno, nárok zaniká bez poskytnutí náhrady marným uplynutím doby. Odstavec neplatí pro kredity připsané na učtu Inzerenta, které mají neomezenou platnost do skončení doby trvání objednané služby.
6. Reklamační podmínky, rozsah, podmínky a způsob vyřizování reklamací (stížností), odstoupení od smlouvy, vytknutí vad
- Zákazník uplatňuje právo z vadného plnění pomocí potvrzení o uzavření Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, v případě Návštěvníka, jemuž jsou poskytovány bezplatné služeb potom Smlouvy, nebo dokladu prokazujícím úhradu ceny zvolené služby v případě Inzerenta;
- uplatní-li spotřebitel vůči provozovateli jakýkoli svůj nárok týkající se mezi nimi uzavřené Smlouvy o poskytování služeb („spotřebitelský spor“) a dochází-li k plnění na území České republiky a provozovatel tomuto nároku nevyhoví a nedojde ani jiným způsobem k vyřešení vzniklého sporu, má spotřebitel možnost obrátit se se svým nárokem na orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh inzerenta, a to v případě, že se spor nepodařilo s poskytovatelem vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy inzerent uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u poskytovatele poprvé. Inzerent má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
6.3. V případě vady služby je nutné vadu vytknout bez zbytečného odkladu poté, kdy měl vadu zjistit u poskytovatele. Vadu lze vytknout do 6 měsíců od převzetí plnění. Je-li plnění vadné podstatným způsobem, má Zákazník nároky dle § 2106 zákona č. 89/2012 Sb., OZ (dodání nové služby namísto vadné, doplnění služby, odstranění vady, sleva z ceny u úplatného plnění, odstoupení); je-li plnění vadné nepodstatným způsobem, má Zákazník nároky dle § 2107 zákona č. 89/2012 Sb., OZ (odstranění vady, sleva z ceny u úplatného plnění). Služby nejsou dodávkou hmotné movité věci a neplatí pro ně § 2158 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., OZ, v platném znění.
6.4. V případě reklamace plateb za placené služby, je-li cena hrazena přes platební bránu GoPay či jinak online, nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář, který je umístěný na hlavní stránce obou webů dole (Kontakt), případně na e-mailu zbynek zavináč fajn-brigady.cz. Uveďte prosím, čeho přesně se reklamace týká (neaktivovaná služba, duplicitní platba či jiné) a další podrobnosti - kdy se platba hradila, jaká částka, s jakým variabilním symbolem, kterého účtu - registrovaného e-mailu (ev. i inzerátu) se daná věc týká, atd. Nejpozději do 2 pracovních dní Vám odpovíme a domluvíme se na řešení situace. Platba Vám bude vrácena nejpozději do 14 dní.
6.5. Zákazník, který není spotřebitelem je oprávněn odstoupit od Smlouvy (popř. od dílčích smluv naplňujících Smlouvu) v případech, kdy to Smlouva, resp. dílčí smlouva, vč. podmínek, výslovně zakotvuje a dále v případech stanovených zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
6.6. Zákazník, který je spotřebitelem má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, odstoupit bez udání důvodu jakýmkoli svým jednoznačným prohlášením, a to do čtrnácti (14) dnů od uzavření takové smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od Smlouvy může spotřebitel využít vzorový formulář, jenž tvoří i přílohu těchto podmínek. Využije-li Zákazník této možnosti, poskytovatel mu obratem zašle potvrzení v textové podobě o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.
Zákazník, který je spotřebitelem však nemůže odstoupit od Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, pokud již bylo plnění v plném rozsahu poskytnuto. V případě placených služeb spotřebitel totiž výslovně prohlašuje, že vzhledem k povaze Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, a plnění z ní je lhůta k plnění kratší než jeho lhůta pro odstoupení od smlouvy dle § 1829 OZ, a žádá výslovně provozovatele, aby začal poskytovat služby/splnil před uplynutím zákonné lhůty, a za tento souhlas = žádost se považuje uzavření Smlouvy (včetně dílčí smlouvy) z nichž vyplývá, že provozovatel má začít plnit ihned nebo v průběhu lhůty 14 dní od uzavření smlouvy; v tomto případě spotřebitel bere na vědomí, že poskytnutím plnění již nemá nárok na odstoupení od smlouvy.
Pokud na základě výslovné žádosti spotřebitele (viz výše) začal plnit provozovatel již v průběhu lhůty k odstoupení, k plnění v plném rozsahu nedošlo a následně spotřebitel před splněním odstoupil od smlouvy, resp. dílčí smlouvy, ve lhůtě 14 dnů, je povinen uhradit provozovateli obvyklou cenu toho, co bylo poskytnuto dle § 1834 zákona č. 89/2012 Sb., OZ.
6.7. V případě odstoupení od úplatné Smlouvy, resp. dílčí smlouvy, vrátí provozovatel peněžní prostředky přijaté od Inzerenta (náklady na dodání služby i na vrácení služby jsou 0,- Kč) do čtrnácti (14) dnů ode dne následujícího po dni, kdy obdržel informaci od Inzerenta o jeho rozhodnutí odstoupit od smlouvy; za to se považuje: doručení oznámení o odstoupení. Peněžní prostředky vrátí provozovatel vždy tou cestou či v té podobě, v jaké je přijal. Provozovatel je taktéž oprávněn vrátit peněžní prostředky jiným způsobem, pokud s tím Inzerent bude souhlasit a nevzniknou mu tím další náklady.
6.8. Doba trvání smlouvy, úprava a zánik smlouvy:
Smlouva v podobě rámcové smlouvy se uzavírá na dobu neurčitou; dílčí smlouvy naplňující tuto Smlouvu mohou však být časově omezeny s tím, že jsou shodné s dobou platnosti dané služby, což je uvedeno výslovně v dílčí smlouvě a Ceníku, není-li stanoveno jinak. Není-li stanoveno jinak časovým omezením přímo v dílčí smlouvě jinak, je i tato uzavřena na dobu neurčitou.
Smlouvu na dobu neurčitou může Zákazník vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpověď je třeba zaslat na e-mail provozovatele, datovou schránkou nebo písemně, výpovědní doba je 7 dní od doručení provozovateli. Je-li uzavřena dílčí Smlouva na dobu určitou, nelze ji vypovědět.
Smlouvu, resp. dílčí smlouvu, může provozovatel kromě zákonných důvodů vypovědět, když Inzerent např.:
- hrubě porušil Smlouvu, dílčí smlouvu, vč. podmínek,
- opakovaně porušuje Smlouvu, dílčí smlouvu, vč. podmínek, aniž by takové porušení bylo kvalifikováno jako hrubé, popř. smluvní ujednání či zákon svým jednáním obchází – nejedná poctivě,
- zadává inzeráty na pracovní pozici mající povahu reklamy či inzeráty s neúplnými, klamavými či jinak zavádějícími informacemi
- poškozuje dobré jméno provozovatele, jeho pověst v zákaznických kruzích nebo jeho obchodních značek či partnerů,
- porušuje dobré mravy ve zveřejňovaných nabídkách či jsou nějak v rozporu s právními předpisy (např. propagace násilí, diskriminace, omamné látky aj.),
- je v prodlení s úhradou závazků vůči provozovateli,
- nevyužívá Web, popř. svůj účet Inzerenta, k účelům, k němuž je určen.
Výpovědní lhůta ze strany provozovatele činí také 7 dní od doručení Zákazníkovi a výpověď je nutné ji zaslat Zákazníkovi písemně, do datové schránky či na e-mail uvedený v registraci. Inzerent se zavazuje po účinnosti skončení Smlouvy ve svém účtu uživatele do 3 pracovních dní smazat firmu, čímž se smaže účet uživatele i profil. Pokud se ruší pouze dílčí smlouva, výše uvedená povinnost smazat pro Inzerenta neplatí. Jestliže tak neučiní, může provozovatel po uplynutí této lhůty sám tento účet, resp. firmu, smazat. V takovém případě se Inzerentovi, pokud ještě nedošlo k řádnému splnění služeb či jsou na jeho účtu Inzerenta kredity, platba za ně nevrací a neposkytuje se finanční náhrada, neboť ze strany Inzerenta došlo k porušení Smlouvy, dílčí smlouvy, a je povinen nahradit provozovateli škodu z toho vzniklou. Uhrazené služby vč. kreditů se považují za ušlý zisk provozovatele, neboť porušením povinnosti Inzerenta tato částka Provozovateli ušla. V případě, že dojde oboustrannou dohodou mezi Provozovatelem a Inzerentem k zániku Smlouvy, vč. dílčích smluv, vrací se Inzerentovi částka jím uhrazená za dosud nevyužité služby.
6.9. Vymezení odpovědnosti provozovatele:
Provozovatel odpovídá za škodu způsobenou provozní činností v případech uvedených v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, kdy Zákazník nemůže využívat služby provozovatele způsobené:
- vyšší mocí (nečekanou skutečností, kterou nemohl provozovatel ovlivnit)
- technickými problémy stojícími mimo odpovědnost provozovatele
- problémy způsobené třetí stranou
Provozovatel dále nenese žádnou odpovědnost za:
- jakékoliv přímé i nepřímé škody způsobené Inzerentovi vzniklé v souvislosti se zobrazováním nabídek na Webu, s výběrem nevhodného pracovníka či v souvislosti s jakoukoliv další činností souvisejících s Webem
- nalezení vhodného pracovníka Inzerentovi využíváním služeb provozovatele, či spolehlivosti vybraného pracovníka
- uvedení nepravdivých údajů u pracovní nabídky
- porušení autorských či průmyslových práv Inzerentem - loga, ochranné známky apod.
Provozovatel nenese také žádnou odpovědnost za škodu (i ušlý zisk), která vznikla třetí osobě díky některým z výše uvedených jednání Inzerenta i jakýmkoliv jiným jednáním ze strany Inzerenta.
Za toto jednání je vždy v plné výši odpovědný sám Inzerent a zavazuje se jím případné způsobené škody dotyčnému uhradit v plné výši.
Provozovatel není zprostředkovatelem zaměstnání ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Provozovatel provozuje pouze inzertní pracovní portál, který slouží k zobrazování nabídek práce, díky němuž mohou (ale nemusí) Inzerenti najít vhodného pracovníka na obsazovanou pozici.
7. Ochrana osobních údajů inzerentů
7.1. Poskytovatel zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) a v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, následující osobní údaje u Inzerenta:
- jméno a příjmení
- e-mailová adresa (u firemních mailů v případě, že obsahuje příjmení zaměstnance)
- telefonní číslo
- IP adresa
- bankovní spojení, číslo platební karty.
7.2. Jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo, je nutné zpracovat pro identifikaci smluvních stran a ke splnění smluvní povinnosti (vč. bankovního spojení a údajů pro platbu služby). Zpracování těchto osobních údajů je nutné pro účely vytvoření účtu inzerenta, tj. pro splnění smluvní povinnosti.
Popis firmy, informace o povaze činnosti inzerenta, webová stránka inzerenta a kategorie firmy budou zpracovány za účelem úpravy profilu Inzerenta. Poskytnutí těchto údajů není povinné.
Takové zpracování umožňuje ust. čl. 6 odst. 1. písm. b) Nařízení. Tyto všechny výše uvedené osobní údaje budou poskytovatelem zpracovávány po dobu aktivního užívání účtu inzerenta a dále 5 let od posledního přihlášení.
IP adresa inzerenta bude zpracována za účelem prevence a potírání porušování smluvních podmínek.
Takové zpracování umožňuje ust. čl. 6 odst. 1. písm. f) Nařízení. Tyto osobní údaje budou poskytovatelem zpracovávány po dobu aktivního užívání účtu Inzerenta a dále 3 roky od posledního přihlášení, nejméně však po dobu 3 let od založení.
Jméno a příjmení fyzické osoby, její e-mailová adresa, popř. telefonní kontakt, budou dále zpracovávány v nutném a nezbytném rozsahu pro účely zabránění protiprávního, podvodného či zlovolného jednání vůči správci či třetím osobám ve smluvním vztahu s ním (inzerenti), eliminace problematického a nefér jednání ze strany inzerentů a v důsledku toho pro zkvalitňování služeb správce, a pro účely práva fyzické osoby poskytnout hodnocení či stížnosti k inzerovaným nabídkám, jakož i práva inzerenta reagovat na hodnocení (stížnost) poskytnuté fyzickou osobou; nakládání s takovými osobními údaji fyzické osoby je v oprávněném zájmu správce i Inzerenta, a to po provedení testu proporcionality, proto není vyžadován souhlas uchazeče. Tyto údaje je správce oprávněn za shora uvedeným účelem předat inzerentovi, který je oprávněn je za tímto účelem zpracovávat. Takový postup umožňuje článek 6 odst. 1 písm. f) Nařízení. Shora uvedené osobní údaje mohou být zpracovávány správcem, popř. inzerentem, po dobu 90 dní od ukončení výběrového řízení.
U Návštěvníka zpracovává Provozovatel osobní údaje uvedené zde: https://www.fajnsprava.cz/gdpr-podminky.html?gdpr[id]=19.
V případě zahájení soudního, správního nebo jiného (trestního) řízení jsou osobní údaje zpracovávány v nezbytném rozsahu po celou dobu trvání takových řízení. V případě dozví-li se provozovatel od orgánů činných v trestním řízení či ve správním řízení, že je založeno důvodné podezření ze spáchání trestného činu nebo přestupku jakoukoli třetí osobou, budou všechny osobní údaje Zákazníka zpracovávány v nezbytném rozsahu až do doby, než bude toto podezření vyřízeno buď sdělením obvinění či odložením věci či jiným způsobem vyřízení.
7.3. Na e-mailovou adresu budou Zákazníkovi zasílána obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej Zákazník neodmítne. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobných služeb a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem – zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.
7.4. Osobní údaje bude zpracovávat poskytovatel. Osobní údaje pro něj však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- poskytovatel hostingových služeb, společnost Váš hosting s.r.o., se sídlem Nymburk, Zbožská 1385/40, 28802, IČ: 247 42 252
- poskytovatel právních služeb AK Klvačová, Gajdošova 7, 615 00 Brno v případě, že jí bude předložen k řešení konkrétní případ, popř. poskytovatelúčetních a daňových služeb
- případně další zpracovatelé, s nimiž však poskytovatel ještě nenavázal spolupráci
7.5. Zákazník bere na vědomí, že podle Nařízení má právo:
- požadovat po poskytovateli informaci, jaké jeho osobní údaje zpracovává,
- vyžádat si u poskytovatele přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po poskytovateli výmaz těchto osobních údajů,
- na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- právo podat námitku proti zpracování v případě zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu poskytovatele,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů a právo na účinnou soudní ochranu, pokud má za to, že jeho práva podle Nařízení byla - porušena v důsledku zpracování jeho osobních údajů v rozporu s Nařízením.
8. Obecná ustanovení a informace o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies
8.1. Jakýmkoliv užíváním portálů www.fajn-brigady.cz, www.inwork.cz a www.flek.cz Zákazník souhlasí s používáním tzv. souborů „cookies." Jedná se o malé textové soubory, které jsou při procházení stránek ukládány do Vašeho PC či jiného používaného zařízení. Díky těmto souborům je možné lépe rozpoznat Vaše nastavení a tím pádem lépe přizpůsobit naši stránku případné další návštěvy a používání.
Soubory „cookies" mohou např. využívat třetí strany, jejichž reklamy se na našich stránkách zobrazují, a to k přesnějšímu poskytování reklam či služeb, které Vás mohou zajímat. V žádném případě se však neukládají jakékoliv osobní informace, jako např. jméno, telefon, email či jiné podobné znaky identifikující konkrétní osobu!
Soubory „cookies" si můžete představit jako takovou „minipaměť," která mapuje a ukládá Vaše chování na webu, což může pomoci zlepšit přizpůsobení webů právě Vašemu chování a nastavení.
Pro další informace o „cookies," jak je spravovat či například zamezit jejich používání, klikněte prosím sem.
Kompletní informace o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies naleznete zde.
8.2. Inzerent souhlasí a zavazuje se, že nebude přistupovat k webovému portálu jakýmikoli automatizovanými systémy („robot“, „spider“ apod.) s výjimkou indexovacích „robotů“ vyhledávacích služeb.
8.3. Pokud smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, pak si smluvní strany sjednávají, že rozhodným právem je české právo.
8.4. Smluvní strany si sjednaly, že spory budou řešit smírně. Nedojde-li ke smírnému vyřešení věci, pak si smluvní strany sjednaly, že k projednání sporů ze smluvního vztahu budou příslušné české soudy.
8.5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto podmínek neplatné či neúčinné, pak touto neplatností nebo neúčinností není dotčena platnost ostatních ustanovení.
8.6. Jestliže se návštěvník webu (tj. kdokoliv, kdo zobrazí jakoukoliv stránku webu či jinak využívá služby Provozovatele) zaregistruje a stává se Návštěvníkem nebo Inzerentem a následně objedná některou ze služeb (např. zasílání nabídek), souhlasí také s doplňujícími podmínkami uvedenými u dané služby.
8.7. Jakýkoliv obsah portálu (tj. informace na Webu zobrazené, informace, které Inzerent získá díky některým i placeným službám, stažené materiály i veškeré věci, které nějak souvisí s Webem) můžou Zákazníci využívat POUZE pro osobní potřebu bez komerčního využití k hledání vhodného zaměstnání či získání doplňkových informací o práci (články k tématu aj.), zaměstnavatelé jej můžou využívat POUZE k hledání vhodných zaměstnanců, personální agentury pro hledání vhodných zaměstnanců pro své klienty (inzercí, prohledáváním životopisů aj. bez jakýchkoliv nekalých praktik, dle podmínek pro zaměstnavatele).
8.8. Veškerý obsah Webu, tj. např. vlastní logo, grafické zpracování, články, software, know-how, kontakty i další věci a informace jsou výhradním vlastnictvím provozovatele, jsou obsahem autorského zákona a nesmějí být kopírovány či jinak dále šířeny bez písemného souhlasu provozovatele.
8.9. Všem návštěvníkům Webu je dále zakázáno provádět jakékoli nekalé praktiky (nadměrně zatěžovat server, snažit se Web jakkoliv poškodit, využívat roboty, zneužívat informace obsažené na Webu, posílat nevyžádané emaily – spam, jakkoliv reagovat na inzeráty bez vůle být zaměstnán či získat další informace k práci, aj.), jednat jménem provozovatele či jakkoli poškozovat jeho dobré jméno, sbírat a shromaždovat data uvedená na Webu, zveřejňovat na Webu (v životopisech, inzerátech aj.) nepravdivé, neúplné, klamné informace.
8.10. Za jakékoliv porušení těchto nebo dalších příslušných podmínek nese příslušná osoba odpovědnost a může být v souladu se zákonem za toto jednání patřičně potrestána.
8.11. Provozovatel portálů www.fajn-brigady.cz, www.inwork.cz, nenese odpovědnost za přímou i nepřímou škodu či jakoukoli jinou újmu způsobenou návštěvníkovi či Zákazníkovi, který jakkoliv využívání pracovní portály. Zákazník odpovídá v plné výši za veškerou škodu, která vznikla jeho jednáním provozovateli (např. poškozování dobrého jména, uvádění podvodných informací aj.) a je povinen tuto škodu provozovateli uhradit.
8.12. Údaje uvedené u inzerátů (jako např. popis pozice, mzda apod.) jsou pro zájemce o práci/brigádu POUZE orientační a nezávazné, a nelze se na základě textu inzerátu domáhat soudně ani jinou cestou podmínek zde uvedených (v inzerátu může zde být např. omylem nepravdivá informace, neaktuální info aj.)! Závazné a přesné informace jsou pouze ty, které jsou zaměstnavatelem PÍSEMNĚ potvrzené v platné pracovní či obdobné smlouvě.
8.13. V případě odpovědí uchazečů na nabídku práce či brigády je tato odpověď včetně osobních údajů (jméno a příjmení) a osobních kontaktních údajů (e-mailová adresa, telefon) uchazeče, vč. případně životopisu a tam uvedených osobních údajů, a případných poznámek uchazeče k nabídce, posílána pouze zadavateli nabídky na příslušný email (který uvedl zadavatel nabídky; tento email není viditelný). Inzerent je odpovědný za ochranu veškerých takto předaných osobních údajů uchazeče, které smí použít pouze k účelu obsazení pozice na základě nabídky práce či brigády; provozovatel k těmto datům nemá přístup a neeviduje je. Inzerent je povinen dodržovat veškeré zásady ochrany osobních údajů dle Nařízení a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění a bere na vědomí, že zpracování a uchovávání těchto osobních údajů je časově i účelově omezené. Předá-li poskytovatel inzerentovi osobní údaje fyzické osoby (jméno, příjmení e-mailová adresa, popř. telefon) za účelem jeho reakce na hodnocení (stížnost) uchazeče, popř. reakce na jednání či nejednání inzerenta ve vztahu k uchazeči, je inzerent povinen zpracovávat pouze shora uvedené osobní údaje a pouze za tímto omezeným účelem své reakce, a to po omezenou dobu 90 dnů od ukončení výběrového řízení na inzerovanou pozici. Za účelem reakce inzerenta nesmí inzerent zpracovávat vůbec zvláštní kategorii osobních údajů.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Smluvní strany souhlasí s tím, že záležitosti a právní vztahy neupravené těmito podmínkami nebo Smlouvou (uzavřenou mezi smluvními stranami) se řídí platnými zákony České republiky. Tyto obchodní podmínky, jakož i Smlouva, resp. dílčí smlouva, se řídí českým právem, a to i v případech kdy je uzavírána Smlouva, resp. dílčí smlouva, s mezinárodním prvkem. Nedošlo-li by k platné volbě českého práva, řídí se dle čl. 4 Nařízení Řím I. smluvní vztah též českým právem jakožto právem země, v níž má poskytovatel služby sídlo. Je-li smluvní stranou mimo zemi poskytovatele spotřebitel, neřídí-li smluvní vztah právem země obvyklého bydliště spotřebitele, neboť tam poskytovatel neprovozuje podnikatelskou činnost ani se na tuto zemi nezaměřuje, ale českým právem jakožto právem země poskytovatele.
9.2. Smluvní strany se zavazují, že vzniklé spory se budou snažit řešit vzájemnou domluvou.
9.3. Za platné a účinné je považováno znění podmínek ke dni uzavření Smlouvy distančně, bez současné fyzické přítomnosti stran.
9.4. Je-li Smlouva, resp. dílčí smlouva písemná, lze ji měnit jen na základě písemného souhlasu obou stran. Smlouva uzavřená při použití elektronických prostředku bude uložena u provozovatele a na žádost spotřebitele mu provozovatel k ní umožní přístup.
9.5. Provozovatel se zavazuje, že všechny odpovědné osoby, které přijdou do styku s osobními údaji Zákazníka, žádným způsobem tyto informace nezneužijí ani je neposkytnou třetím osobám. Provozovatel je povinen plnit své povinnosti správce či zpracovatele osobních údajů subjektů údajů dle Nařízení a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů (dále jen „zákon"). Provozovatel zpracovává veškeré osobní údaje zákonným způsobem a svědčí mu některý z právních důvodů pro takové zpracování dle Nařízení či zákona.
9.6. Inzerent se také zavazuje, že žádné informace získané v rámci spolupráce s Provozovatelem, neposkytne bez právního důvodu třetím osobám či je jakkoli nezneužije.
9.7. Pouze v případě, vyžaduje-li to zákon, můžou smluvní strany některé potřebné údaje poskytnout třetí osobě (policii, soudu nebo oprávněné osobě), a to jen v míře nezbytně nutné.
9.8. Inzerent nemůže používat jakékoliv ochranné známky provozovatele, obchodní značky provozovatele či označení příznačné v obchodních kruzích pro provozovatele, bez předchozího písemného souhlasu provozovatele. Porušení této skutečnosti je hrubým porušením Smlouvy.
9.9. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit či doplňovat. Tímto ustanovením však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá za účinnosti předchozího znění podmínek. Změněné podmínky vč. uvedení data platnosti těchto nových podmínek uveřejní provozovatel na Webu nahrazením původních podmínek. O této změně může Zákazníky také informovat sdělením v jejich účtu (avšak nemusí).
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 7. 2013.
Poslední aktualizace 3. 4. 2023
Nevíte si rady?
Příloha: VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEMPoradíme
Odesílatel:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
(případně e-mail, tel. číslo):
Adresát:
Fajn skupina pracovních portálů s.r.o.
Janová 216, 75501
IČ: 286 61 141
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem
Dne …………….jsem prostřednictvím pracovního portálu www. …………..uzavřel Smlouvu o poskytování služeb jako Návštěvník / Smlouvu po poskytování služeb, resp. dílčí smlouvu jako Inzerent. POZN. inzerent je spotřebitelem pouze v případě plnění, které se realizuje mimo podnikatelskou činnost inzerenta.
Popis služby jenž byla předmětem smlouvy: ………….
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od Smlouvy/dílčí smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedené služby. Šlo-li o službu placenou, žádám o poukázání ceny ve výši ……………Kč nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy tímto způsobem: …………..
V …………, dne……………
Jméno a příjmení spotřebitele
(podpis)